25.07.2018 в 10:53 |

7 0


Часто зміни в дизайні сайту – це результат змін його експлуатації. Сайти, адаптовані під мобільні пристрої, згадуються практично в кожному пункті зі списку нижче. Шаблони дозволяють клієнтам кожен раз випробовувати позитивний клієнтський досвід. Картковий макет (про який ми поговоримо далі) працює на смартфонах так само добре, як і на великому екрані.

1. Подібний дизайн інтерфейсу

При розробці програмного забезпечення і поліпшення дизайну сайту, шаблон може стати вирішенням одразу кількох проблем. Система шаблонів, якщо конкретніше, може стати спільним вирішенням різноманітних завдань (наприклад, створення меню навігації для сайту, яким зручно буде користуватися і на смартфоні).

В останні кілька років дизайнери розробили безліч популярних шаблонів. Це добре помітно на смартфонах або на сайтах, які покладаються на структури CSS.

Цей тренд до використання загальних шаблонів позитивно впливає на дизайн сайтів електронної комерції. По-перше, сайти стануть схожими один на одного. Тема сайтів буде відрізнятися, але макети будуть однаковими. По-друге, клієнтам буде простіше орієнтуватися. Використання шаблонів дозволить створити позитивний клієнтський досвід, особливо на мобільних пристроях.

Однаковий інтерфейс можна помітити на різних сайтах. Ось кілька наочних прикладів: музичний онлайн-магазин, онлайн-магазин одягу і онлайн-магазин їжі. Кожен сайт розмістив три горизонтальні лінії в шапці сайту. Також кожен сайт має іконку пошуку і кошика нагорі. І у кожного сайту багато місця займає графічний матеріал.

У 2018 очікуються більш часті повторення.

2. Картковий макет

Традиційно «картка» в такому макеті складається з зображення і тексту на одну тематику. Картки є способом організації різних тематик в одному місці і дуже приємні на вигляд.

Картки – один з видів шаблонів, який починає розвиватися, але в 2018 році може стати набагато більш поширеним. Картковий макет включений в якості компонента в дизайн Google, що додасть йому велику популярність незабаром.

В електронній комерції існує безліч прикладів карткових макетів. На сайті Lord&Taylor; картки використовуються для певних продуктів і категорій.

Аналогічним чином, Rejuvenation використовує картковий макет з великими зображеннями для своєї домашньої сторінки.

І ще один приклад: Belk. Компанія використовує макет для залучення уваги до певних товарів зі знижками.

3. Спливаюча реклама (поп-ап)

Спливаюча реклама, мабуть, одна з найбільш ненависних форм інтернет-просування. Перші поп-апи, ще в 90-х, відкривали рекламу в нових вкладках, а іноді не просто рекламу, але і цілі сайти. Спливаюча реклама часто була не правдивою. Людей, загалом-то, страшенно дратувала ця реклама. Коли з’явилися рішення для блокування реклами, браузери почали блокувати ці жахливі оголошення.

Цікаво, що такий маркетинг в деякому сенсі відроджується. В даний час спливаюча реклама – модульна, і найчастіше пропонує знижку в обмін на реєстрацію або підписатися на розсилку.

Сайт Ann Taylor – один із прикладів великого, омниканального рітейлера, що використовує поп-ап вікна, щоб запропонувати користувачеві підписку на розсилку.

Вся справа в тому, що розсилки — один з найпотужніших інструментів реклами. Маркетологи розуміють, що вони можуть збільшити кількість передплатників і тим самим збільшити кількість продажів. Таким чином, вони використовують всі засоби для залучення нових клієнтів.

У 2018 спливаюча реклама буде популярна, і буде використовуватися, можливо, в 1/3 всіх інтернет-магазинах. Маркетологи будуть вибіркові. Спливаюча реклама, швидше за все, не буде з’являтися кожен раз, коли ви заходите на сайт. А в деяких випадках, вона буде з’являтися після певних дій на сторінці (наприклад, після скролінгу).

4. Великі зображення і відео

«Одна картина коштує тисячі слів», а одне відео – цілого мільйона. У 2018 році сайти електронної комерції розмістять великі фотографії і безліч різних відео. Більше того, дизайнери і розробники будуть оптимізувати подачу цих матеріалів, щоб збільшити продуктивність сайту на всіх платформах.

Не треба далеко ходити, щоб побачити приклади великих зображень на сайтах електронної комерції. Зайдіть на сайт BestMade і ви побачите безліч фотографій у всю ширину екрану.

5. Динамічні перегляди

Більшість інтернет-магазинів відображають продукти в статичному положенні. Вони просто викладені на сервері і доставлені в браузер користувача. Коли покупець фільтрує список товарів, отримує видозмінену, але досі статичну сторінку.

В цьому році все зміниться, адже вже зараз багато сайтів використовують динамічні перегляди, використовуючи JavaScript і Ajax. Для прикладу можете зайти на сайт JadoPado і пошукати що-небудь. З кожним новим натисканням клавіші продукти відображаються динамічно.