08.01.2019 в 9:35 |

70 0


Традиційний новорічний процес відтоку користувачів інтернету нині почався вже з грудня.

Так, у перших числах січня зменшення аудиторії зафіксували 4 з 6 найбільших ресурсів рунету — Mail з Яндексом і соцмережі «Вконтакте» з «Однокласниками».

Зменшилася і загальна аудиторія рунета: з майже 76 мільйонів унікальних користувачів в день, врахованих у грудні, до майже 75,5 мільйонів. При цьому відмічено збільшення аудиторії у Google, Rambler, однак у цілому найбільші ресурси в силу масштабності власної аудиторії йдуть в руслі загальної динаміки рунета.

Зазвичай відтік користувачів мережі триває до кінця січня. Правда, в минулому році ua-нетовська аудиторія в кінці січня вже почала зростання. У нинішньому році зменшення числа користувачів почали фіксувати в грудні.

Аналітики пов’язують це не стільки з новорічними канікулами, скільки з настанням насичення ринку фіксованого онлайн-доступу (при цьому вимірювалися заходи в онлайн зі стаціонарних ПК і ноутбуків). При цьому чисельність мобільного аудиторії (тобто, що виходять в інтернет з мобільних телефонів і планшетів), навпаки, показує чималий зріст — приблизно 30% за місяць.

Висновки аналітиків підтверджують і представники гігантів нашої IT-ринку, такі як «Яндекс» або Mail.ru. Представник «Яндекса» пояснив це календарними особливостями, при яких кількість днів відпочинку в січні більше, ніж у попередньому місяці.Це в підсумку і зменшило сумарна січневе щоденне число інтернет-користувачів ПК.

А представник Mail.ru заявив, що в його компанії не було зафіксовано жодного відтоку користувачів в січні. Навпаки, відвідуваність онлайн-ресурсів тільки зросла.

Про те, що відвідуваність Мережі зменшується кожного січень, знають і в Liveinternet.ru, представник якого також підтвердив січневе зниження інтернет-аудиторії. Правда, в цьому сервісі статистики відзначили, що ці коливання не такі значні. При цьому збільшення мобільних виходів» у Мережу зафіксували і в Liveinternet.