24.08.2018 в 17:48 |

8 1


Ваша біографія в профілі instagram є єдиною інформацією, яку буде бачити людина, зайшовши на ваш профіль.

Хороша біографія приверне правильних людей. Погано складене опис може негативно вплинути на ваш профіль. Правильні хештегі і відмінна візуальна складова не будуть мати успіх, якщо опис профілю буде погано складено.

Нижче 5 важливих порад з написання ідеального опису для вашої сторінки в инстаграме.

1. Ваше ім’я

Багато профілі ніде не вказують своє ім’я. Людям легше знати вас по імені, щоб звертатися за необхідності. Передплатники хочуть знати вас, знати людину, чиє обличчя ховається за брендом, який вони обрали.

Виняток: якщо ви — дуже великий бренд з численними працівниками. Але якщо ви є обличчям бренду – укажіть своє ім’я.

2. Кому ви допомагаєте

Це дійсно корисно, якщо ви якимось чином допомагаєте іншим, з допомогою ваших продуктів або послуг. Ви можете написати відкрито, сказавши щось на кшталт «я допомагаю підприємцям» або «я допомагаю початківцям художникам» або «графічний дизайн для музикантів». Це приверне вашу цільову аудиторію.

3. Як ви їм допомагаєте

Ви повинні визначити не тільки кому ви допомагаєте, але і як це робите. Є різні способи зробити це. Ви повинні дати зрозуміти людям, що ви робите або в назві, або в описі.

4. Заклик до дії

Що ви хочете, щоб люди робили, коли вони заходять на ваш профіль? В ідеалі, ви хочете, щоб люди натиснули на вашу посилання. Якщо ви хочете, щоб люди просто бездумно прокручували вашу стрічку, вам не потрібно включати заклик до дії. Ймовірно, сенс бути в соціальних мережах для вас не просто отримувати «лайки», але і продати щось або поділитися чимось.

Саме тут вступає в силу заклик до дії. Якщо у вас є свій блог і ви хочете, щоб люди заходили і читали вас – напишіть про це. Хочете щось продати? Додайте посилання на ваш магазин.

5. Сайт для відвідування

В залежності від вашого заклику до дії, цей веб-сайт може час від часу змінюватися. Посилання, яку ви надаєте тут, повинна бути оптимізована для того, щоб люди відразу потрапляли на те, що ви хочете їм показати. Якщо ваш заклик до дії – завантажити щось безкоштовне, ведіть їх прямо на пост в блозі або сторінку, де вони можуть отримати це. Який би не був ваш заклик до дії, переконайтеся, що передплатники направляються в потрібне місце.

Ще поради:

Спеціальні хештегі, для вашого бізнесу.

Якщо у вас є власний хештег — напишіть про це в описі. Люди можуть використовувати його, щоб стати частиною вашої спільноти.

Ваше місце розташування.

Якщо вашим клієнтам або читачам буде корисно знати, де ви знаходитесь, включіть ваше місце розташування в опис. Це може бути місто або країна. Місцеві жителі можуть знайти вас за цим критерієм і приєднатися до вашого профілю.

Є певна структура, якій ви повинні слідувати?

Структура вашого біо в инстаграме може змінюватися і розвиватися так само, як і ви. Деякі люди воліють структуру списку, а інші воліють велике довге опис. Деякі люди люблять смайли, інші не використовують їх. Що б ви не робили, не ігноруйте перераховані вище поради — вони мають велике значення для вашого успіху для вашого бізнесу в инстаграме. Переконайтеся, що ви написали свій опис для вашого ідеального клієнта або читача.