17.12.2016 в 2:55 |

1 0


Довгий час вивчаючи приклади сучасних лэндингов, я прийшла до висновку, що більшість з них ніби робив один чоловік або одна веб-студія. Всі вони зроблені за шаблоном – кнопки «купити чи замовити», красива картинка, парочка прикладів товарів або логотипи послуг, контакти. В принципі, все. Ось такі лендінгем в сучасності.

Але я зробила підбірку варіантів лендингов, які на мій погляд поєднують в собі щось унікальне і незвичайне, чого не вистачає тим самим шаблонним сайтів.

1. Наявність інструкції

http://bearcss.com/ — ось приклад такого лендинга. Тобто, користувач заходить на сайт і йому відразу стає зрозуміло, що йому потрібно зробити. Причому, в даному прикладі, інструкція використовується не нав’язливо і доречно.

2. Наявність блоку FaQ

Цей блок обов’язково повинен бути в лендингах, оскільки користувачам може не вистачити інформації про те, що вони шукають. Сучасні лендінгем взагалі не відрізняються великою кількістю інформації і вже тим більше окремими самостійними блоками, де можна отримати відповіді на свої запитання. А такий блок має бути!

3. Наявність декількох закликів до дії

Є цікавий приклад на цю тему: http://designedtomove.org/. Це соціальний проект, призначений спеціально для малорухомих людей. У лендинге відсутній будь-який вичерпний опис проекту. Є тільки кілька взаємопов’язаних слайдів і невеликі заголовки до них. На одному зі слайдів є 2 посилання – завантажити звіт і подивитися відео. Цього абсолютно достатньо для користувачів сайту. Тобто, користувач може натиснути спочатку на одну, а потім на іншу форму, при цьому робота лендинга буде повністю виправдана.

4. Відсутність прокручування сторінки

Цікаве рішення, запропоноване дизайнерами сайту evr.st. На цьому лэндинге відсутня скролл, а вся інформація поділена на блоки, розташовані на першій сторінці. Клікаючи на перемикання сторінок, користувач побачить все, що йому необхідно знати про стільникових телефонах. Напевно після вивчення лэндинга користувач зробить замовлення. Отже, цей лэндинг можна вважати вдалим.

5. Мінімум деталей

https://www.google.com/nexus/ — цей приклад я люб’язно запозичила у Гугл. Його основна перевага – відсутність зайвих деталей. Все чітко, лаконічно. Виглядає такий одностраничник гідно, як більшість продуктів Гугл.

6. Портфоліо або приклади робіт

Якщо на лэндинге розміщуються приклади робіт, товари або послуги, то підсумковий варіант лэндинга виглядає перевантажене. Тому багато хто намагається взагалі не розміщувати результати своєї праці на посадковій сторінці. При цьому дається посилання на основний сайт, користувач так і не дізнається, що ж такого цікавого пропонує компанія. Отже, користувач замовлення не робить і лэндинг можна вважати не потрібне. Але тут – hipstamatic.com є доречно використані приклади робіт, включені в дизайн сайту.

7. Наявність текстового опису

Як правило, на лэндингах взагалі відсутній опис, і в деяких ситуаціях це доречно, але не завжди. Все залежить від тематики лэндинга. Наприклад, де потрібно запровадити повноцінний текст, який опише послуги компанії, то це потрібно робити не нав’язливо, як тут, наприклад: http://www.kaleidoscopeapp.com/. Всього кілька рядків тексту, а сенс зрозумілий.

8. Користувач повинен зареєструватися

Багато творці лэндингов залишають за собою право впроваджувати якусь інтригу на свою посадкову сторінку, щоб користувач продовжив користуватися ресурсом. Наприклад, на сайті https://klout.com/ представлені лише деякі факти, але основна інформація буде доступна тільки після реєстрації в сервісі, що і пропонує зробити цей ресурс. Зареєструватися можна через найпопулярніші соціальні мережі. Це не доставляє ніякої праці. Але зате потім користувач може вдосталь насолодитися інформацією на сайті.

9. Максимально яскраве перше враження

Цей сайт http://artektiv.ru/ повністю задовольняє критерію яскравості. Самі подивіться, все виконано в малиновому кольорі, текстури контрастують, нот при цьому чудово поєднуються. Для сайту такої тематики – це саме вірне рішення. Але врахуйте, що, наприклад, для лэндинга сайту адміністрації міста такий підхід може виявитися досить ризикованим.

10. Простота – запорука успіху

І останнє, лэндинг може бути простим, але при цьому багатофункціональним. З його допомогою можна не тільки заінтригувати, розкрити потрібну інформацію і здивувати. Простий лендінгем не викликає роздратування. Ось приклад http://enjoyme.ru/box/. Цікава ідея, як ви думаєте?

Якщо у вас є якісь свої приклади цікавих і на ваш погляд ідеальних лэндингов, то з задоволенням подивлюся на них у коментарях.