10.08.2018 в 19:47 |

4 0


У цій статті розглянемо найбільш поширені помилки блогерів і як саме їх виправити.

Помилка № 1. Ви говорите занадто багато про себе.

Реальність така, що ваша цільова аудиторія, як і більшість читачів, не обов’язково хоче знати все про вас і вашої особистої історії. Те, що вони дійсно шукають, — це корисний зміст. Найчастіше вони не хочуть читати про ваш важкий день на роботі або подарунки, які ви отримали до свого дня народження.

Те, що дійсно ваша цільова аудиторія хоче і прагне, — це інформація, корисні поради та так, трохи історій. Історії, які ставляться до життя, але які вчать їх чогось.

Перестаньте говорити про себе і почніть говорити з аудиторією. Ведіть діалог, а не монолог.

Це може бути важко для деяких блогерів, які пишуть в стилі life style або блогерів матусь.

Але порада номер один для того, щоб уникнути цієї поширеної помилки — запитати себе, перш ніж почати писати:

“Як це вплине на моїх читачів і що це їм дасть?”

Помилка № 2. Ви не знаєте ким є ваша цільова аудиторія.

Ви можете думати, що знаєте, хто ваша аудиторія, але по правді кажучи, ви дійсно вивчили ваших читачів? Чи знаєте ви що їх цікавить, чого вони хочуть більше всього в житті? Їх звички і рівень освіти? Що вони хочуть робити через 5 років? 10 років? Які їхні цілі і мрії в життя?

Це досить поширена помилка для блогерів. Створюючи контент, вони сподіваються охопити якомога більшу аудиторію. Але ви повинні бути зосередженим на те, щоб писати для однієї людини. Це змусить вас бути конкретним і орієнтованим на певну мету. Це допомагає звернутися саме до того читача, якого ви хочете залучити.

Отже, наступного разу, коли ви будете писати пости в блозі, уявіть, що ви пишете для однієї конкретної людини.

Помилка № 3. Ви зачіпаєте занадто багато тем.

Як може блогер писати для однієї конкретної людини, якщо теми, висвітлені в його блозі, абсолютно різні і ніяк не пов’язані. Дійсно одна людина може бути зацікавлений у кожній з цих тем?

Звуження ніші дозволяє Вам зосередитися на створенні кращого контенту, який приверне певний тип читачів. Цей принцип відомий тим, що отримує більш високу швидкість росту передплатників, коментарів та спільної взаємодії. З більш сфокусованим контентом ваша аудиторія буде розуміти, хто ви і про ваш блог.

Помилка № 4. Ви робите звичайне фото з телефону і публікуєте її в instagram з назвою “маркетинг в соціальних мережах”.

Instagram є відмінним маркетинговим інструментом для залучення нових читачів і отримання загальної впізнаваності для вашого блогу і бренду.

Тим не менше, якщо ви думаєте, що ви можете просто розмістити будь-яку фотографію, яку ви сфотографували на свій телефон, то ви можете зробити величезну помилку.

Подумайте про вміст у ваших соціальних мережах. Розміщуйте якісні і відповідні зображення. Плануйте контент заздалегідь з використанням певних додатків і сервісів. Весь контент у соціальних мережах впливає на ваш особистий бренд. Тому, не варто розміщувати неякісні фото, розмиті селфи і т. д. і думати, що люди зацікавляться вами і почнуть читати ваш блог.

Помилка №5. Ви повністю ігноруєте ключові слова у користь забавних або надихаючих заголовків.

Дозвольте задати питання. Як ви знаходите нову інформацію для все, що вам потрібно в житті? Ви використовуйте Google? Ви шукаєте це в Pinterest? Ви просите про допомогу у групі Facebook?

Ви отримуєте багато інформації прямо з інтернету! Як блогер, який, природно, хоче, щоб люди читали його пости, ви повинні розуміти, що ключові слова – це те з допомогою чого ви будете знайдені в інтернеті. Люди, які шукають інформацію, повинні відразу бачити, чи відповідає ця стаття на їх питання чи ні.

Ви повинні враховувати, що пошукова оптимізація і ключові слова, пов’язані з вашим блогом і вашими текстами, є одним з кращих способів показати свій блог і бренд новим людям по всьому світу.

Не нехтуйте ключовими словами заради” милих, смішних або надихаючих ” заголовків. Замість цього, вивчіть основи seo просування і почніть його використовувати.

Помилка № 6. Ви не повністю занурені в процес ведення блогу.

Багато хто думає, що як тільки заведуть свій блог, відразу легко запрацюють тонни грошей. Але якщо говорити серйозно, то недостатньо швидко створити сайт, додати кілька партнерських посилань, закинути кілька статей і чекати своїх мільйонів.

Щоб отримати відданих читачів і зробити пристойну суму грошей, потрібно вкласти багато часу, сил, а іноді навіть витрачати на блозі повний робочий день. Спочатку вам може знадобитися час на написання кількох статей в блозі щотижня. Але якщо ви хочете побудувати серйозний бізнес і бренд, потрібно витрачати набагато більше часу повністю занурюючись у роботу.