28.06.2018 в 4:45 |

27 0


Сайт-візитка – це унікальна різновид корпоративних віртуальних проектів, основою метою якого є надання інформації про конкретному підприємстві. Замовляючи комплексну розробку такого веб-ресурсу, представники бізнесу приділяють увагу сучасним технологіям адаптивної верстки, зручної навігації та якісного наповнення контентом. Віртуальна візитка часто використовується для формування позитивного іміджу, залучення цільової аудиторії і активного просування товарів або послуг компанії.

Відмінні риси сайту-візитки

Сучасний малий бізнес поступово освоює всі можливості інтернету. Місцеві компанії, володіючи порівняно невеликим бюджетом, не можуть дозволити собі створення великих веб-майданчиків з вкрай складною системою захисту даних і дорогим дизайном. В результаті вони зупиняють свій вибір на невеликих сайтах, які покликані лише поверхово розповісти представникам цільової аудиторії про бізнес.

Віртуальна візитна картка являє собою невеликий веб-сайт до десяти сторінок з досить короткою інформацією, що дозволяє отримати лише уявлення про діяльність компанії, не заглиблюючись у відомості, пов’язані з безпосереднім співробітництвом. Сайт-візитка – це своєрідна затравка, яка здатна привернути увагу аудиторії до певної фірмі, що надає товари, платні послуги або послуги.

До основних характеристик віртуальної візитки можна віднести:

  • Невеликий об’єм, обмежений зазвичай кількома сторінками під різні тематичні розділи.
  • Структурованість, релевантність і лаконічність наданої інформації.
  • Наявність комерційної пропозиції, спонукає до звернення за консультацією в компанію.
  • Мінімалізм в дизайні з використанням яскравих графічних компонентів.
  • Відсутність вимог щодо реєстрації особистого кабінету відвідувача.
  • Відмова від складних компонентів дизайну, які суттєво уповільнюють процес завантаження сайту.
  • Найвищий рівень адаптивності для залучення мобільного трафіку.
  • Великі проміжки часу між етапами оновлення контенту.
  • Надання на спеціальних сторінках сайту контактних даних підприємства.
  • Слід зазначити, що пошукові системи настійно рекомендують розробникам приділяти особливу увагу адаптивності дизайну. Сайт-візитка повинен швидко завантажуватися з будь-якого пристрою, забезпечуючи вільний доступ до інформації, незалежно від операційної системи, версії браузера і поточного дозволу екрану. Можливість відвідувати веб-ресурс шляхом використання різних пристроїв підвищить рівень відвідуваності.

    Чим візитка відрізняється від лендинга?

    Одностраничная віртуальна візитка часто нагадує цільову сторінку, яка зазвичай використовується для просування товарів і послуг. Однак між цими різновидами сайтів, активно використовуваних бізнесом, існують відмінності. Лендінгем відкривають доступ до певного комерційної пропозиції, тому вони являють собою гранично простий за структурою веб-ресурс, на ділі складається виключно з розвиненого на кілька блоків продає тексту, завданням якого є залучення уваги цільової аудиторії.

    Відмінності сайту-візитки від посадкової сторінки:

  • Підвищена інформативність наданих матеріалів.
  • Приховане комерційну пропозицію.
  • Відмова від агресивного заклику до дії.
  • Надання актуальних відомостей про діяльність компанії.
  • Використання розділу з додатковими корисними статтями.
  • Постійне оновлення блоку з новинами.
  • Мінімальне використання реклами та кликбейта.
  • Іміджевий статус, що передбачає діловий стиль викладу.
  • Таким чином, посадкова сторінка не є віртуальною візитівкою компанії. Вона радше являє собою окрему картку товару або послуги. Інформативність лендинга безпосередньо залежить від обраної власником маркетингової стратегії. Висококласні цільові сторінки, які планується використовувати протягом відносно тривалого відрізку часу, зобов’язані мати унікальне і релевантний зміст.

    Основною метою використання лендинга є продаж товару або послуги. Для цього розробники зазвичай використовують спонукає до дії контент. Тексти для наповнення подібних сторінок носять описовий характер, але в процесі їх складання активно використовуються підсилюють ефект фрази для підвищення лояльності клієнта, які можуть спотворювати або підміняти зміст наданої спочатку інформації.

    Метою візитки є застосування куди більш тонкого підходу для схиляння користувача до дії. Мова навіть не йдеться про залучення клієнта до негайного замовлення товару/послуги. Ефективною вважається візитка, викликає позитивні емоції. Виконуючи роль іміджевої реклами, вона приваблює клієнтів. До того ж розміщення достовірної інформації на сторінках сайту відчутно підвищує довіру аудиторії до компанії.

    Чим візитка відрізняється від корпоративного сайту?

    Другим типом сайту, з яким часто порівнюють віртуальну візитку, є корпоративний портал. Ця різновид веб-ресурсів призначена для організації різноманітних бізнес-процесів, включаючи регулярний обмін секретною інформацією та побудова системи комунікації між співробітниками різних відділів.

    Повноцінний корпоративний сайт являє собою відмінно захищену віртуальну середу з відмінною функціональністю, що спрощує організаційну структуру великих підприємств, що складаються з безлічі відділів, департаментів та філій, між якими на щоденній основі відбувається обмін конфіденційними даними. Візитка спочатку не має тих інструментів і ресурсів, які зобов’язані забезпечувати корпоративні портали, оскільки вона виконує зовсім інші і більш прості завдання.

    Відмінності сайту-візитки від корпоративного порталу:

  • Істотно знижені витрати на розробку і обслуговування.
  • Відсутність ступеневої системи захисту інформації.
  • Відмова від різних компонентів і модулів, що забезпечують додаткові функції.
  • Надання виключно найважливіших відомостей про бізнес.
  • Невелика кількість розділів, в яких представлені тільки найважливіші дані.
  • Помітно спрощений дизайн і, як результат, мінімальний термін розробки.
  • Обмеження кількості доступних способів зворотного зв’язку.
  • Скорочення загальної кількості сторінок до 10-15.
  • Корпоративний сайт – це робочий інструмент, необхідний в першу чергу для працівників підприємства. Окремі його розділи дійсно можуть нагадувати віртуальну візитку, але в основі подібного проекту лежить необхідність забезпечити безпечне і ефективне середовище для обміну даними, які потрібні на етапі функціонування бізнесу. В результаті подібний сайт ідеально підходить для великих підприємств.

    Обмежений функціонал і простий дизайн робить візитку цілком вигідним з економічної точки зору рішенням для індивідуальних підприємців і представників малого бізнесу. Бізнесмени можуть використовувати віртуальні візитки для залучення цільової аудиторії. Після розширення підприємства подібний ресурс можна перекваліфікувати у корпоративний портал, попередньо виконавши редизайн зі зміною структури розділів. Сформований візиткою позитивний імідж принесе користь компанії, яка націлена на розвиток своєї діяльності шляхом активного залучення нових клієнтів.

    Етапи розробки сайту-візитки

    Створення будь-якого сайту передбачає ретельне планування, яке включає визначення поставлених завдань для функціонування та вибір оптимальних методик формування веб-ресурсу. Процес розробки більше нагадує створення корпоративного порталу, оскільки віртуальна візитка може розглядатися в якості спрощеної версії подібного сайту, основною метою якої є залучення аудиторії шляхом надання корисної інформації. Слід відзначити, що дизайн візитки істотно спрощений, тому розробники рекомендують скористатися готовими шаблонами, що знижують необхідне на верстку час.

    Етапи створення сайту-візитки:

  • Збір необхідної для планування інформації, в тому числі виконання маркетингових досліджень.
  • Стратегічне планування та складання грамотного технічного завдання.
  • Розробка веб-дизайну з урахуванням сучасних технологій адаптивної верстки.
  • Наповнення контентом, перелінковка сторінок і побудова внутрішньої навігації.
  • Здійснення внутрішньої пошукової оптимізації (SEO).
  • Перевірка технічного стану проекту перед офіційним запуском.
  • Правильна настройка справного веб-ресурсу з якісним наповненням дозволить прискорити індексацію. В принципі сайт без особливих проблем займе гідну позицію в списку пошукової видачі, якщо спочатку на етапі розробки та оптимізації не були допущені значні помилки. Щоб знизити супутні ризики, доведеться задуматися про залучення до розробки сайтів-візиток кваліфікованих експертів, які працюють у веб-студіях або надають свої послуги через повірені біржі фрілансу.

    Залучені до співпраці досвідчені фахівці зобов’язуються створити сайт з нуля, врахувавши запити клієнта. Однак процес створення візитки не так вже складний, як може здатися на перший погляд. З веб-розробкою подібного ресурсу майбутній власник впорається самостійно, скориставшись спеціальними шаблонами.