04.12.2018 в 1:27 |

106 3


Будь-яка домашня та робоча техніка має протилежне властивість ламатися. Поломки комп’ютера входять в одну з найгірших неприємностей, які можуть трапитися з людиною, що працює на комп’ютері, або регулярно подорожують по всесвітній павутині. Але іноді встає резонне питання, чи варто лагодити комп’ютер або купити новий? Як часто варто міняти рідного одного залізо, перевстановлювати систему, оновлювати антивірусну базу, додавати пам’ять і так далі? А краще звернутися до фахівців або замовити абонентське обслуговування тут.

Щоб чергова поломка комп’ютера вас не застала зненацька, слід пам’ятати наступне:

Купувати нові комп’ютери рекомендується фірмам і підприємствам не рідше, ніж раз на п’ять років, замінюючи монітори на більш сучасні, встановлюючи нову сучасну систему, збільшуючи пам’ять і замінюючи застаріле залізо. Простому обивателю, що має домашній персональний комп’ютер, можна проводити оновлення тоді, коли на це є відповідні фінанси, але теж не рідше, ніж раз на сім — десять років.

Іноді він носить несерйозний характер і залізо залишається недоторканим. Тоді потрібно просто ремонт комп’ютера. Деякі сайти пропонують замовити цю процедуру через Інтернет, хоча важко собі уявити, як викликати майстра онлайн, коли комп не працює? Скоріше ця послуга краще підійде для корпоративних підприємств, які мають кілька комп’ютерів, які вимагають регулярного ремонту, гарантійного і пост гарантійного обслуговування.

Комп’ютер наш друг і соратник, партнер по бізнесу і бібліотека, пошта і телефон в одному флаконі. Але іноді краще згнітивши серцем купити новий, ніж намагатися відремонтувати застарілого мамонта. А який придбати, якщо ви не знаєте, то запитайте у фахівців з комп’ютерного обслуговування.