24.09.2018 в 0:51 |

7 0


Перш ніж приступити до опису способів просування молодого сайту варто розібратися з самим поняттям. Які сайти вважаються молодими? Зараз молодим прийнято вважати сайт з віком домену до 6 місяців, також у категорію молодих сайтів потрапляють і занедбані сайти, на яких давно не було публікацій. Занедбані сайти втратили індекс довіри пошукових систем, тому в їх просуванні використовується методи, ідентичні новим сайтам.

Аналіз конкурентів – це фундамент для успішного просування

Для того, щоб провести якісний аудит конкурентів необхідно врахувати наступні критерії:

• У першу чергу потрібно за допомогою спеціальних сервісів проаналізувати посилальну масу. Необхідно дізнатися їх кількість, якість та інтенсивність росту посилальної маси.

• Проаналізувати сервіс конкурентів по основних ключових запитах, які перебувають до топ-15 в пошуковику.

• Аналізувати слід не тільки зовнішню, але і внутрішню оптимізацію. Переглянути необхідно як прописані title, description для кожної сторінки або зображення.

• Моніторинг необхідно проводити не рідше ніж раз у 2 тижні. Такий підхід дозволить швидко переймати цікаві фішки або акції у конкурентів.

Приступаємо до роботи над власним сайтом

Сайт ще не створено? Якщо так, то це часто спрощує завдання, якщо немає, то необхідно в першу чергу позбутися дублів сторінок і включити переадресацію з віддалених сторінок, які пройшли пошукову індексацію.

Роботу по висновку молодого сайту в топ індексу пошукових систем можна поділити на наступні етапи:

1. Складання семантичного ядра і його систематизація. Для цієї задачі використовується платформа Яндекс Wordstat і програма для збору семантики. Ядра необхідно приділити значну увагу, оскільки воно є основою будь-якого комерційно успішного проекту. Також при його складанні не варто ігнорувати низькочастотні запити.

2. Після складання ядра на отримані запити необхідно створити відповідний контент. Особливих вимог до нього немає, головне, щоб він був корисним для відвідувачів, грамотним і унікальним. Покращити індексацію можна поєднуючи контент та соціальні фактори, найпростіший варіант розмістити кнопки поділитися в соціальних мережах після кожної публікації.

3. Важливим критерієм успішного сайту є низький відсоток відмов. Для досягнення цього показника необхідно проаналізувати дизайн і юзабіліті на сайтах конкурентів і створити щось схоже. Не варто ставити веб дизайнера завдання «зробити не як у всіх». У більшості випадків це призведе до погіршення поведінкових факторів.

4. Завершивши юзабіліті і внутрішню оптимізацію саме час задуматися про покупку посилань. Тут головне купувати їх тільки у надійних сервісів і не по найдешевшим цінами. Посилання повинні виглядати максимально природними, нарощування посилальної маси має бути поступовим. При різкому зростанні кількості посилань легко потрапити під пошукові фільтри. Вийти з-під яких вкрай важко.

Коли буде видно результат просування молодого сайту?

Все залежить від просторості і конкурентності тематики. Не існує чітких строків, але для більшості молодих сайтів при плідній роботі виведення в топ займає від 6 до 12 місяців.