06.08.2018 в 12:16 |

5 0


Поліпшити позиції будь-якого сайту або блогу, допоможе правильна робота з метатегами. Помиляються ті, хто вважає, що така інформація представляє цінність лише для пошукових машин. Користувачі інтернету також можуть успішно користуватися метатегами, наприклад, у фрагментах пошукової видачі.

Що являють собою метатеги.

Під цим параметром прийнято розуміти елементи програмного коду сайту як в цілому, так і його окремих сторінок, які бачать пошукові машини. Якщо говорити простіше, то метатеги це обгортка сайту і чим вона красивіше і привабливіше, тим більше відвідувачів будуть заходити на веб — ресурс.

Секрети правильної роботи з метатегами.

Але мало розуміти всю міць і важливість метатегів, потрібно з ними ефективно працювати. Дана група інформації включає в себе:

• заголовок (title)- його довжина повинна бути не менше 50-70 символів і містити пошукові запити по тематиці сайту або статті;

• опис (description) – довжина опису повинна бути 150-160 символів і також повинна містити пошукові запити;

• ключові слова (keywords) – не більше десятка слів, розділених комами. Потрібно відзначити, що заповнення ключових слів, вже не так актуально, як колись, і кожен вебмайстер вирішує самостійно заповнювати йому цей параметр чи ні.

Що повинно бути в метатегах.

Інформація, яку прописують в метатегах повинна містити не тільки пошукові запити, але і те, яке смислове навантаження несе даний сайт або стаття, що вона унікальна, а пошукові запити повинні бути гармонійно вписані в цей опис.

Якщо комерційний сайт, в описі метатегів слід вказати заклик до дії: поспішайте, дзвоніть, замовляйте, реєструйтеся і т. д., щоб цей заклик був показаний у фрагментах пошукової видачі.

Опис повинен бути унікальним для кожної статті, незалежно від того, скільки їх на сайті.

Опис заголовок (title).

Заголовок-це перше, що сканує пошуковий робот. Чим точніше заголовок сторінки відображає пошуковий запит, тим більше ймовірності, що відвідувачі зайдуть на сайт. У грамотно складеному заголовку, повинен бути самий висококонкурентний пошуковий запит. Після того, як основний запит статті або сайту прописаний в заголовку, слід гармонійно вписувати інші ключові слова.

Дуже важливо в заголовку уникнути повторення ключових слів (спаму).

Метатеги (description).

Опис сайту, так само як і заголовок знаходиться в HTML-коді сторінки. Користувачі можуть знайти опис в сніппеті пошукової видачі. Як і в заголовок в description, слід вписувати ключові слова, дотримуватися унікальність і природність. Робити опис довгою 150-170 символів з пробілами.

Ключові слова (keywords).

Що стосується заповнення ключових слів, то як вже згадувалося раніше цей параметр не так вже і важливий. Тим не менше багато вебмастер, як і раніше заповнюють цей мета-тег.

Для правильного заповнення ключових слів, потрібно дотримувати наступні правила.

• перераховувати ключові слова через кому;

• виключити спам ключових слів.

• використовувати не більше десятка ключових слів;

Метатеги, дуже важливі для просування будь-якого ресурсу і для успіху сайту в цілому, так і його сторінок дуже важливо правильно дотримуватися довжину метатегів, описану вище, робити метатеги унікальними і використовувати в них ключові слова.