09.06.2018 в 12:30 |

12 0


Розкрутка і просування блогу з допомогою гостьових постів примітна тим, що для залучення трафіку вам не потрібно опановувати маркетинговими хитрощами і володіти seo навичками. Така стратегія доступна навіть починаючому блогеру.

Якщо ви є новачком в блогосфері, то вам буде важко стати поміченим у переповненій ніші.

Кращим способом для залучення цільової аудиторії буде розміщення гостьових постів на тих блогах, які вже мають пристойну аудиторію і солідний трафік.

Так, як же зробити свої гостьові пости привабливими для інших блогерів?

Ось кілька практичних порад, за допомогою яких ви зробите свої маркетингові статті подарунком для будь-якого блогу.

1. Складіть список кращих блогів в вашій інформаційній ніші

Щоб знайти відповідні блоги у вашій ніші використовуйте ресурси різних каталогів, рейтингів або просто скористайтеся пошуковими системами. Якщо ви вже досить досвідчений блогер, то вам не складе особливої праці скласти список з 15-20 блогів, які мають лояльних читачів і потужну підтримку з соціальних мереж.

2. Перед тим, як написати гостьовий пост ознайомтесь та проаналізуйте чужі гостьові публікації

Майте на увазі, що написання гостьового повідомлення завдання не з легких. Тому в першу чергу постарайтеся зрозуміти, які теми на сьогоднішній день є найбільш актуальними. Якщо ви читали і стежили за блогами, які внесли в свій список, хоча б деякий час, то ви зможете легко проаналізувати, який тип змісту є найбільш вірусним і отримує найбільше коментарів у блозі.

Наприклад, якщо ваш блог присвячений питанням маркетингу, а зацікавив вас блогер пише про продуктивність або про оптимізацію конверсії, то вам потрібно знайти унікальний підхід, об’єднавши ці дві теми в одну. Яким чином це можна зробити?

Все просто. Додайте у вашому гостьовому пості поради по продуктивності для маркетологів, або поради з маркетингу, використання яких здатне дати приголомшливий результат. Варіантів маса. Таким чином, ви не тільки зможете збільшити ваші шанси на розміщення своєї статті, але й залучити хороший трафік.

3. Навчіться писати індивідуально для кожного блогу з вашого списку

Це найкраща тактика, яку використовують усі успішні блогери. Знаходьте індивідуальний підхід до кожного блогеру. Навчіться писати тематичні статті, які відповідають тематиці і навіть стилю блогу донора. Написання таких орієнтованих статей може перетворити вас в співавтора топових блогів. Такий підхід здатний не тільки забезпечити вас цільовим трафіком, але і допоможе вам відточити свої письменницькі навички.

4. Залишайте якісні коментарі на тих блогах, де ви плануєте розмістити свій гостьовий пост

Якщо ви орієнтуєтеся на топові блоги, то є два шляхи для отримання розташування авторів:

Пишіть об’ємні, оптимізовані і змістовні коментарі.

Станьте завсідником цікавить вас блогу, коментуйте, ведіть дискусії. Одним словом — створюйте тісні і довгострокові відносини з автором.

Не шкодуйте часу на те, щоб ознайомитися з матеріалом і залишити вдумливий коментар. Ніколи не коментуйте лише заради трастової посилання або трафіку.

5. Розширюйте свою присутність в Інтернеті

Розширюйте свої повноваження в Інтернеті з кожним своїм новим гостьовим постом. Мені відомо досить багато популярних, топових блогерів, які зробили своє ім’я в Інтернеті тільки з допомогою гостьових повідомлень.

Гостьові пости подібні вкладення в хороший актив.

Все, що від вас вимагається, це зарекомендувати себе в якості експерта і хорошого автора. Якщо вам це вдасться, то ви обов’язково зможете побудувати співтовариство навколо свого блогу. Навіть, якщо ви початківець блогер, то з допомогою гостьових публікацій ви зможете побудувати досить велике і активне співтовариство протягом всього декількох місяців. Тому прикладіть всі зусилля для того, щоб ваші статті стали дійсно затребуваними, мали в собі потенціал допомогти іншим та зробити цей світ трохи краще.