22.11.2018 у 19:46 |

44 0


Коли я працювала графічним дизайнером, а це було зовсім недавно, я була впевнена у своїх силах і чітко знала, що співпрацювати з іншими фірмами по розробці сайтів не буду. Тепер я думаю повністю навпаки, якщо я хочу отримати гідний і продає сайт, то краще працювати з командою, а краще в ній.

Мене напружувало невдоволення клієнтів у тому, що мої тексти і верстка не такі хороші, як у їх успішних друзів або конкурентів. Чому б не сказати: шановні, я дизайнер, а не програміст і не сеошник, я просто роблю картинку. Але мовчала, щоб не втратити замовлення. Підсумок один: вічна нервування і зриви.

І ось настав час, коли я сама замовляю сайт під ключ у тих же дизайнерів як і я раніше. У мене були деякі напрацювання проектів, але довести до кінця хоча б один ніяк не виходило. Вибір був складний, вирішити який допомогла веб студія Kokosov. Вони дали мені кілька порад, які можуть допомогти не тільки охочим створити сайт, але і їх розробникам:

Хлопці! Ви мені очі відкрили!

По-перше, вони дали мені відмінний рада, забути, що сайт буде моїм і робиться він виключно для мене. Сайт робиться для відвідувачів. І він повинен подобається тільки їм. Тут був проведений ретельний аналіз і мені надали схеми і начерки від руки (в житті так не робила). Чому я сама так не працювала?

По-друге, ви просто зобов’язані знати, що за відвідувач буде на вашому сайті. Ви не повинні знати, яким буде дизайн, ви просто повинні знати відвідувача. І тоді картинка сама собою складеться (дизайнер, пам’ятай це, друг).

3. Програмування це лише третина від проекту. І програмісти не такі розумні, як ви про них думаєте і не женіть на них у разі, якщо проект провальний. Коротко скажу, відчепіться від програміста, не треба йому пояснювати, повчати і т. д., просто надайте чітке тех. завдання. Поважайте програмістів, не лізьте у їх голову.

4. Перед тим, як дістатися до верстки та програмування над проектом повинні попрацювати аналітики. Тільки тоді запускаємо проект в роботу.

5. Про технічному завданні. ТЗ без чіткого маркетингового аналізу, без прототипів, без грамотного сео-аналізу і продуманого функціоналу (кожна кнопка має бути продумана і описана) просто туалетний папір.

Припустимо, ви маркетолог і пропрацювали у магазині комп’ютерної техніки або ще де-небудь, пам’ятайте, що ви не веб-маркетолог, ви повинні мати величезний досвід саме в веб-маркетингу, інакше ваш проект дно.

Все вищесказане було для мене відкриттям. Я до сих пір не зрозумію, чому я так не працювала.