06.06.2018 в 5:20 |

2 0


Отже, Ви вирішили зайнятися інтернет-продажами. В такому разі, перш за все Вам необхідно визначитися з товаром. Деякі товари (наприклад, книги) підходять для продажу через інтернет-магазин більше, ніж інші, а деякі і зовсім заборонені в залежності від країни (зазвичай це алкоголь, тютюнові вироби, зброю, ювелірні вироби).

Після того, як продукт визначено, важливо знайти надійних постачальників, що працюють на прийнятних умовах, і встановити свою ціну реалізації.

Бажано провести аналіз ринку, щоб зрозуміти чи зможете Ви бути конкурентоспроможним серед вже давно працюють інтернет-магазинів.

Наступним кроком йде створення сайту, це робиться на спеціальних платформах, так званих «движки». Створення сайту можна доручити фахівцям, але найбільш бюджетним варіантом буде використання готових онлайн-платформ.

Далі необхідно зареєструвати доменне ім’я, тобто веб-адресу Вашого інтернет-магазину. Короткі імена кращі, так як покупці зазвичай запам’ятовують назва магазину за веб-адресою. Рекомендується вибирати домен верхнього рівня, для Росії — це .ua/.рф, для України.ua/.укр.

Після домену вибирається хостинг-провайдер. Завданням хостингу є надання простору на сервері для розміщення інформації про сайт. Хостинг можна купити на тому ж сайті, де Ви купили домен.

Незважаючи на те, що інтернет-магазин не має фізичної локації, він повинен бути зареєстрований за місцезнаходженням продавця або як приватний підприємець, або юридична особа. Магазин також вноситься в торговий реєстр. У разі відсутності реєстрації, продавець буде притягнутий до відповідальності за відхилення від сплати податків.

Правильний контент є запорукою успіху Вашого магазину. Якщо Ви новачок в цій справі, то можете вдатися до допомоги професійних фотографів і копірайтерів, щоб підвищити привабливість Вашого сайту і зробити його більш ефективним.

Потім потрібно визначитися зі способом оплати (банківські картки, електронні платіжні системи). Якщо є можливість, підключіть агрегатор платежів, що дозволить клієнтові здійснювати оплату зручним йому способом. Наприклад, WebMoney, кредитні карти, Яндекс.Гроші, оплата через платіжні термінали і SMS.

Після цього вибираються поштові служби, які будуть здійснювати доставку. Можна також організувати доставку власними силами через кур’єра. Безкоштовна доставка при покупці на певну суму підштовхне клієнтів робити великі замовлення.

Ну і нарешті, залучення клієнтів. Для цього є маса варіантів: контекстна реклама, e-mail розсилка, банерна реклама, SEO – оптимізація, сарафанне радіо.

На сайті в обов’язковому порядку повинні бути представлені дані про продавця (власника інтернет-магазину), години роботи, дата реєстрації в торговому реєстрі.

Будь-інтернет-магазин в наші дні повинен бути доступний на мобільних пристроях, так як більшість людей використовують смартфони для здійснення онлайн-покупок ніж стаціонарний комп’ютер (що було доведено в ході дослідження).