17.11.2018 в 3:39 |

23 0


Важливим критерієм для успішного просування сайту є чітко продумана стратегія. План дій дозволить зорієнтуватися в потрібний момент і швидше досягти бажаних результатів. Поговоримо про те, яким чином слід розробляти SEO-стратегію, з чого вона повинна складатися і на що слід звернути увагу при її створенні.

Для чого необхідна СЕО-стратегія?

Варто відразу зазначити, що застосування діючих сьогодні правил може виявитися безуспішним в тому випадку, якщо системи (Google або Яндекс) введуть новий алгоритм пошукової оптимізації. Як би дивно це не звучало, але саме тому заздалегідь спланований хід дій дозволить вчасно відбити удар і створити резервний сценарій розкручування ресурсу, який стане відправною точкою для досягнення необхідних результатів.

Доводиться констатувати, що стандарти, пропоновані основними пошуковими системами, оновлюються досить часто. Виходить, що розробка СЕО-стратегії — це своєрідний спосіб знизити ризики і скласти власний варіант розвитку сайту.

Розглянемо, на які параметри слід звернути увагу:

1. Завдання. Головним аспектом при створенні плану дій є розуміння початкової і кінцевої мети (до якого рівня підвищити трафік і на яку якість контенту слід орієнтуватися). Наприклад, потрібно розкрутити онлайн-магазин, де потрібно збільшити відвідуваність сайту до 3 тисяч осіб на добу, після чого потрібно вийти на реалізацію лінійки продуктів від Apple.

2. Ресурси. Від якості сервісів залежить половина успіху. Тому розробка СЕО передбачає фінансові витрати (гроші на просування і оплату фахівцям). Якщо мета і сформульовані завдання, а бюджетні кошти обмежені, то слід продумати інший спосіб розкручування, а також підрахувати, для реалізації яких цілей коштів буде достатньо.

3. Методи. Щоб досягти потрібних результатів, можна скористатися одним з двох можливих способів, орієнтованих на реалізацію СЕО-завдання.

  • Брендинг. Цей спосіб нагоді тоді, коли первинною метою власника ресурсу стає підвищення рейтингу ресурсу до перших позицій шляхом застосування головних високочастотних слів. Даний метод орієнтований на збільшення відвідуваності, однак, на відміну від варіанту з використанням великої кількості низькочастотних слів, тут страждає загальний кількості продажів. Використання брендингу надає сайту та його власникові більше авторитетності. Приклад SEO-стратегії: лідер з реалізації меблевої продукції в конкретному регіоні, бажає підкорити всі інтернет-простір. Запити зі словами «меблі», «м’які меблі» та ще кількома десятками подібних фраз допоможуть вивести ресурс на рейтингові місця.
  • Збільшення трафіку і підвищення продажів. Таке завдання вважається більш правильною, оскільки якісний трафік безпосередньо впливає на підвищення продажів і отримання прибутку. Щоб залучити більше відвідувачів, потрібно проаналізувати ключові теги (НЧ або довгий хвіст низькочастотних запитів, а також СЧ і ВЧ). Після цього потрібно провести оптимізацію сайту під вибрані слова, включаючи внутрішній процес максимізації вигідних характеристик. Постійна робота над підвищенням авторитету сайту — важлива складова в його розкручування. Крім того, необхідно знайти надійних партнерів і обмінятися з ними посиланнями, що ведуть на сайти один одного. Важливо, щоб контент «компаньйона» був гідної якості. Проводити подібний аналіз, коригувати результати і збільшувати обсяг аудиторії потрібно постійно.

Додаткові моменти

Коли власник розкручуваного ресурсу визначився із завданням розробки СЕО-стратегії і методом її реалізації, йому слід подумати над кількістю просуваються сайтів. Якщо мова йде про одному ресурсі, то з самого початку слід звести можливі ризики до нуля. Рекомендується використовувати виключно якісні та природні посилання, акцентувати увагу на розкручування бренду і стежити за збільшенням маси аудиторії.

Для розкручування декількох сайтів одночасно, знадобиться розподілити їх таким чином, щоб вони не потрапили під дію фільтру «Афіліат». Тому необхідно вказувати на них різні контактні дані (ПІБ, сервер, IP-адресу, дизайн, телефони). Якщо вибрана ніша є конкурентоспроможною, то рекомендується використовувати різний «почерк» просування сайтів. Тому слід зібрати ключові слова для сайту, як розглядалося вище.

Деякий час назад, пошукові системи Google і Яндекс дозволяли виводити в ТОП-3 схожі сайти, однак, сьогодні для досягнення подібних результатів слід чітко спланувати алгоритм дій.

Чи варто займатися розробкою СЕО-стратегії?

Безсумнівно, планування стратегії — справа індивідуальна. Однак наявність досвіду і навичок роботи у бізнес-сфері дозволить максимально правдоподібно спрогнозувати сценарій просування, а також розробити запасний варіант, впровадження якого буде справедливим при наявності проблем у здійсненні першого плану.

Відомо, що алгоритми пошукових систем посилюються з кожним роком. Якщо власник сайту має намір займатися його розвитком тривалий час, то йому необхідно проаналізувати сильні та слабкі сторони ресурсу, що дозволять спланувати способи його просування.

Таким чином, проведення аналізу успішності конкурентних ресурсів, а також розробка СЕО-стратегії виведе сервіс на ТОП-позиції в пошукових системах, що позитивно позначиться на розмірі прибутку його власника.