01.12.2018 в 1:03 |

74 0


Предметна фотозйомка — один з актуальних видів фотографії. Такі фотографії часто зустрічаються в інтернет-магазинах, рекламних макетах, на упаковці товарів, у поліграфії і instagram.

Якщо говорити про предметну рекламної фотозйомки, то головне максимально виграшно показати товар з кращого боку і завуалювати його недоліки. Створити «ідеалізований образ об’єкта» — картинку, глянувши на яку, у вас з’явиться непереборне бажання придбати продукт. Важливо знати, що предметна фотозйомка для магазину дуже відповідальна задача, в якій треба враховувати кожну деталь:

  • Перше, фон. Фон — це основа всього, так як без хорошого фону не вийде гарне фото. В кадрі буде відмінно виглядати дерев’яний стіл, біла поверхня і мармур. А що, якщо фотозйомка відбувається вдома і у вас тільки старий стіл, то тут пораджу використовувати ватман або фотофон.
  • Світло. Хороше освітлення запорука якісного фотознімка. Краще, щоб світ був природний, скажімо, вдень біля вікна, так як світло лампи дає нехороші тіні.
  • Композиція. Не варто забувати і про композиції. Якщо у вас відповідний фон і відмінне освітлення, то треба правильно скласти композицію. Я люблю ефект творчого хаосу, але є ще і відмінна ідея розставити предмети в кадрі геометрично рівне. Треба врахувати особливості продукту, який знімаєте. Наприклад, чашку краще поставити в центр, тому що в кадрі круглий верх чашки спотвориться. Деякі предмети можливо помістити в кадр не повністю: нехай вони будуть трохи визирати з кутів знімка.
  • Допоміжний реквізит. У фотозйомці можна і потрібно використовувати реквізит. Які реквізити: це журнали, листівки і конверти, ложечки, трубочки і невеликі дерев’яні предмети, серветки, кухонні рушники, квіти, рослини, різна їжа і багато іншого.