11.05.2018 в 12:41 |

5 1


У якийсь момент ваша компанія повинна буде створювати описи для своїх продуктів. Оскільки ці описи продуктів будуть розміщені на сайті, в соціальних мережах, пошукових системах і можливо вашому додатку, то вони повинні бути максимально переконливими.

Можливо, вам буде цікаво дізнатися, що такого складного в написанні опису для продуктів. Ви просто пишіть опис продукту і все, чи не так? Звичайно ж, немає. Насправді цей процес набагато складніше, тому що описи продуктів повинні продавати вашу продукцію.

Правильно написане опис продукту може бути потужним інструментом переконання для підвищення продажів.

1. Зосередьтеся на ідеальному клієнта.

Не намагайтеся догодити всім своїм клієнтам. Ви можете написати по десять різних описів для одного продукту, щоб охопити якомога більше потенційних клієнтів, але, зрештою, жодна з описів не зможе залучити достатню кількість покупців. Кожне опис продукту повинне бути адаптоване до ідеального клієнта. Подумайте, як ви можете спростити життя цих людей, зробити її простіше або приємніше. Потім використовуйте опис продукту, щоб відповісти на питання, які поставив цей ідеальний клієнт.

2. Покажіть, що цінного в ваших продуктах для клієнтів.

Потенційні клієнти не хочуть читати гігантський список про функції продукту. Вони не хочуть знати, що таке ваш продукт, для них важливіше дізнатися, яку цінність він може їм дати. Які проблеми він вирішить? І як це зробить їхнє життя кращим?

Так що не перестарайтеся, розповідаючи про функції і специфікації продукту (якщо тільки ваша аудиторія не любить технічну інформацію), і замість цього описуйте переваги продуктів для клієнтів.

3. Визначте свій тон голосу.

Що відрізняє ваш опис продукту від опису конкурентів? Це ваш тон голосу. Це дає читачам сильне враження про культуру, особистості і цінності вашої компанії. Нехай ваша особистість сяє в опис, і якщо вона працює, то додайте трохи гумору.

4. Використовуйте візуальні елементи.

Згідно з дослідженням, люди читають лише 16 відсотків від всього тексту на сторінці сайту. Щоб спонукати людей купувати ваш продукт, їм, швидше за все, буде потрібно прочитати текст. Як ви змусите людей поглинати ваші повідомлення, коли вони будуть вивчати ваші продукти? Це може здатися очевидним, але вам потрібно використовувати простий і зручний для читання формат. Підзаголовки повинні бути написані крупним шрифтом, ніж основний текст.

Проте текст не завжди є кращим способом для опису своїх продуктів. Тому дозвольте своїм клієнтам, які не люблять читати, переглядати фотографії та відео про ваші продукти. По можливості, додавайте в опис продукту відеоролик, на якому показано, як використовувати ваш продукт в реальному часі.

5. Оптимізуйте свої описи продуктів для пошукових систем.

Адже ви хочете, щоб ваші продукти можна було легко знайти? Коли ви пишіть опис продуктів для своїх покупців і використовуйте використовуються ними фрази, ви автоматично оптимізуєте свої описи продуктів, тому що це фрази, які ваші клієнти забивають у пошукові системи.