05.07.2018 в 4:57 |

5 0


Ключові слова – основа пошукової оптимізації, але багато веб-майстри використовують їх неправильно, з-за чого отримують погані результати. Деякі навіть вважають, що семантика тексту практично не впливає на його позиції. Насправді ж, текстові фактори вважаються одними з найсильніших і становлять базу для успішного просування сторінки.

Чому не потрібно використовувати тег keywords?

Про те, що пошукова система Google ніяк не використовує тег keywords, Метт Каттс написав ще в 2009 році. Що стосується Яндекса, то у своїй документації компанія стримано заявляє, що робот може враховувати тег keywords для визначення відповідності запиту. Тут слід робити акцент на слові «може» — жодних гарантій впливу немає.

Використовувати на сторінках сайту тег keywords –особиста справа кожного. Не варто приділяти надто багато уваги, так як його наявність або відсутність ніяк не позначиться на ранжируванні вашого сайту, що вже не раз перевірено оптимізаторами провідних компаній.

Як оптимізувати текст за допомогою ключових слів?

Якщо тег keywords не враховується пошуковими, виникає резонне питання: куди ж подіти ключові слова?

1. Ключ у заголовку. Оптимізований заголовок H1 повинен дублювати TITLE і починатися з основного ключового запиту, бажано в точній формі. Релевантність тексту запитом у багато залежить від того, як ви його назвете.

2. Ключі в тексті. Кожен запит, під який оптимізується сторінка, повинен згадуватися в тексті у точній формі як мінімум 1 раз. Інші екземпляри повинні бути неточними або розбавленими. Повертатися до початку 2000-х і спамити ключовими словами не потрібно, інакше пошукові системи покарають документ зниженням позицій або зовсім виключають його видачі. На кожну 1000 символів достатньо 1-3 згадок.

3. Ключі в анкор. Зміст анкорных посилань, що ведуть на сторінку, відчутно впливає на її релевантність конкретним запитам. При закупівлі посилань слід оточувати їх тематичних текстом і включати в анкор основний ключ. Але без фанатизму, інакше великий ризик потрапляння під фільтри.

Додатково сторінку можна посилити з допомогою LSI-ключів. Їх наявність в тексті допоможе пошуковому роботу точніше визначити тематику контенту. Але будьте обережні: дуже часті входження ключових слів неминуче спричинять за собою покарання.