Корпоративна пошта підвищує довіру користувачів до бренду і покращує взаємодію між співробітниками компанії і керівництвом. Вона швидко налаштовується, особливо якщо підібрати для її створення хороший сервіс. Експерти інтернет-агентства директ лайн діляться добіркою кращих на їх погляд сервісів для корпоративної пошти.

Кращі сервіси для корпоративної пошти

Бізнес-пошту можна створити на тому ж хостингу, який використовується для сайту компанії. Такий варіант підходить для невеликих колективів. E-mail на власному сервері-це можливість налаштувати все ідеально під потреби компанії і не залежати від сторонніх майданчиків. Великі витрати на обладнання і необхідність наймати фахівців для його обслуговування — мінуси такого способу.

Створення корпоративної пошти пропонують і багато поштові сервіси, якими всі користуються для приватного листування, наприклад, яндекс або gmail. Це можна зробити безкоштовно, але з обмеженим функціоналом, якого часто недостатньо компаніям. Платні тарифи мають і додаткові опції-календар, хмарне сховище, чат та інші. Але ключові плюси такого варіанту-можливість створювати будь-яку кількість адрес з доменом організації, настроюються спам-фільтри, посилена безпека і вбудований антивірусний захист.

Google workspace

Корпоративна пошта від google має безлімітну кількість адрес, інтеграцію з google chat, google meet і входить до складу g-suite. Вона сумісна з apple mail, outlook, mozilla thunderbird і має такі особливості:

  • можливість блокування рекламних повідомлень;
  • простий інтерфейс;
  • вбудований антивірусний захист;
  • можливість відправляти запрошення в календарі, складати списки розсилки і додавати завдання.

Використовуючи додатки google workspace, можна на бічній панелі розмістити сторонні додатки, необхідні для роботи.

Два тижні можливості сервісу можна тестувати безкоштовно. Після цього потрібно оплатити обраний тариф. Їх 4:

  • стартовий-щомісяця 5,4 $;
  • стандартний— 10,8 $;
  • бізнес плюс-18 $;
  • enterprise-призначений для організацій з кількістю співробітників більше 300, ціна індивідуально обговорюється з кожним клієнтом.

Відмінності та особливості кожного детально описані на сторінці з цінами.

Яндекс 360 для бізнесу

Цей поштовий сервіс для корпоративної пошти працює на потужностях яндекса. Для підключення потрібно перейти в розділ “домени” і ввести необхідну інформацію, слідуючи підказкам. Після цього місяць можна тестувати особливості корпоративної пошти. Вона має багато корисних для компаній функцій:

  • синхронізація з active directory;
  • необмежена кількість поштових адрес;
  • хмарне сховище до 3 тб (100 гб для кожного користувача);
  • чати і календар організації;
  • створення розсилок.

Працювати в сервісі можна зі смартфона або комп’ютера. Веб-версія месенджера функціонує на всіх популярних ос.

Вартість платних тарифів після першого місяця використання стартує від 153 рублів за співробітника в місяць. Але якщо потрібна тільки корпоративна пошта на своєму домені без інших опцій, пропонованих сервісом яндекса, то ця послуга доступна безкоштовно.

Mail.ru для бізнесу

В пакет корпоративної пошти для бізнесу від mail.ru, крім безпосередньо адрес на своєму домені, входять:

  • корпоративний месенджер;
  • хмарне сховище;
  • конструктор сайтів;
  • розсильний функціонал.

Користувачі отримують можливість створювати до 5 тисяч електронних адрес на домені компанії і працювати з вкладеннями необмеженими за розміром. Інтерфейс пошти аналогічний безкоштовної версії для приватних e-mail, але має ключову переважну відмінність-відсутність реклами.

Стандартну пошту на домені можна підключити безкоштовно. За 2990 рублів на місяць організація з кількістю співробітників до 30 осіб отримує додаткові можливості для бізнесу. Крім описаних вище переваг відкривається можливість брендування інтерфейсу та інтеграції по api, а також пріоритетна підтримка.

Microsoft exchange

Для зручної та ефективнішої роботи з електронною поштою для організацій доступний продукт microsoft exchange. Його особливості наступні:

  • доступ через мобільний клієнт outlook;
  • можливість сортування кореспонденції і налаштування спам-фільтрів;
  • підтримка onedrive;
  • створення груп для спільної роботи;
  • календар компанії і порівняння розкладу;
  • захист від вірусів і втрати даних;
  • підключення сторонніх додатків;
  • голосові повідомлення на сервері.

Спільна робота співробітників і окремих підрозділів організації стає більш продуктивною завдяки інтеграції з microsoft teams, корпоративними адресними книгами телефонів, загальним папкам з документами і нотатками. Основна частина інформації користувача в сервісі зберігається в active directory. Її актуальність зберігається на всіх використовуваних серверах.

Бізнес-пошта microsoft exchange доступна на будь-яких пристроях і працює з підтримкою автономного режиму, що дає можливість використовувати її при відсутності з’єднання з мережею інтернет.

Обсяг ящика і додаткові опції залежать від обраного платного тарифу. Їх три:

  • план 1 — вартість 250 рублів на місяць на користувача при річній підписці, сховище до 50 гб, захист від вірусів і спаму, загальні папки, календарі та замітки, а також інші функції;
  • план 2 — ціна 500 рублів на місяць, збільшений до 100 гб обсяг сховища, автовідповідач, поліпшена захист від злому і витоку даних, а також відсутність обмежень на архівування пошти;
  • план 3-781,3 руб. За одного користувача при оплаті за рік, включає всі опції перших планів, а також до 1 тб пам’яті і можливість проведення відеоконференцій.

В останньому тарифі в складі підписки є і додатки office-word, excel, powerpoint та інші.

Zoho mail

Цей сервіс для корпоративної пошти має вбудований календар, і завдання, календар для спільного доступу та офісні програми для створення редагування текстів, презентацій і таблиць. У ньому є звичні для сортування листів опції-мітки, папки, автоматичні фільтри. Також програмний продукт має наступні функції і можливості:

  • антиспам;
  • багаторівневі папки з листами;
  • управління декількома обліковими записами і створення пошти на декількох доменах;
  • інтеграція з crm;
  • масова сортування кореспонденції;
  • розширений пошук за листами;
  • чат для співробітників організації.

Зареєструватися в сервісі можна безкоштовно або з вибором платних тарифів з розширеним функціоналом для бізнес-користувачів.

За 0,9 євро або 1,13 євро на місяць одна людина може налаштувати корпоративну пошту на своєму домені, з об’ємом пам’яті 5 гб і 10 гб, відповідно. Щоб отримати всі можливості сервісу і збільшений обсяг сховища, потрібно купити інші тарифи вартістю 3 або 3,6 євро. На сторінці з цінами детально описані всі особливості кожного варіанту.

Для створення корпоративної пошти на будь-якому з сервісів потрібно зареєструватися, вказати доменне ім’я, підтвердивши права на нього, а також підключити:

  • запис mx (mail exchange) — вказується в dns і необхідна, щоб поштовий агент знав, на який сервіс відправляти кореспонденцію;
  • підпис dkim — технологія антифишинга і антиспаму, цифровий підпис домену компанії;
  • запис spf — перерахування ip серверів, які можуть відправляти листи від домену організації, необхідна для захисту розсилки від підробок спамерами.

Зазвичай процес налаштування пошти супроводжується зрозумілими підказками. А ось докладні інструкції, як створити корпоративну пошту на яндексі, gmail і майлі.

Переваги корпоративної пошти

Корпоративна пошта має адресу, яка розміщується на домені організації і складається приблизно в такому форматі: слово@название_компании.сом. Отримуючи лист з такою адресою, користувач дізнається відправника, не читаючи повідомлення. Така пошта відрізняється декількома перевагами, в порівнянні з приватними e-mail:

  • листи рідше потрапляють у спам, так як мають додаткові параметри безпеки у вигляді spf і dkim, і поштові системи вважають відправника більш надійним;
  • листи частіше відкриваються, так як організаціям довіряють більше, ніж приватним особам;
  • компанія показує серйозне ставлення до своєї діяльності, націленість на тривалу співпрацю і повагу до клієнтів;
  • можливість розділити приватне і ділове листування;
  • керівникам простіше контролювати ділову активність співробітників і повідомляти про робочі зміни.

Корпоративна пошта-ефективний спосіб спілкування з передплатниками і взаємодії всередині колективу, а також керівництва зі співробітниками. Вона спрощує роботу великої і маленької організації і допомагає створити образ надійної, серйозної організації, якій можна довіряти.