Видання the verge поговорило з 16 нинішніми і колишніми співробітниками відділів роздрібної торгівлі та підтримки apple. Вони заявили, що компанія ігнорує скарги на умови праці та рівень оплати.

Цифри понад усе

«яблучна» корпорація занадто стурбована іміджем перед клієнтами. Деяким відвідувачам apple store видають анкети з проханням оцінити обслуговування. Низькі оцінки можуть бути викликані нестачею товарів та іншими причинами, які не залежать від співробітників магазину.

Коли розгорівся скандал з навмисним уповільненням швидкодії iphone, компанія пообіцяла безкоштовно міняти батареї смартфонів. Цим спантеличили персонал магазинів apple. Згідно з інструкцією, заміна акумулятора повинна укладатися в 10 хвилин, але найчастіше виконати умову нереально.

Страждає і техпідтримка. Для цієї служби є багато критеріїв, яким треба відповідати. Скажімо, якщо співробітник відійде до вбиральні більш ніж на п’ять хвилин, йому доведеться написати начальнику про причини простою. Телефонна розмова не повинна тривати довше 15 хвилин, а на відповідь в чаті дається 2 хвилини. Перевищення лімітів негативно позначається на рейтингу працівника, що, в свою чергу, впливає на зарплату і кар’єру.

«apple все більше фіксується на зростанні цифр, а не на реальній допомозі клієнтам. Спираючись тільки на статистичні дані, керівництво вважає, що ефективно вирішує проблеми покупців», — розповідає колишній менеджер каліфорнійського it-гіганта.

Це не перша претензія до apple від персоналу

Як стверджують співробітники, apple не піклується про конфіденційність підлеглих: корпорація зобов’язує новачків пов’язувати особисті учеткі apple id з робочим аккаунтом. А при звільненні треба здавати видані пристрої, причому не стираючи інформацію.

Кваліфікований персонал теж скаржиться. Фахівцям не подобається, що не можна йти на удаленку. Багатьом сподобалася робота з дому під час пандемії, але з лютого компанія вимагає як мінімум тричі на тиждень відвідувати офіс. Програмісти і дизайнери, завдання яких не вимагають особистої присутності, вже готові шукати нове робоче місце з більш лояльним керівництвом.