Аналітичне відомство idc оновило рейтинг популярності пк в світі за підсумками третього кварталу 2021 року. Незважаючи на дефіцит компонентів, більшості брендів вдалося збільшити обсяг продажів — в тому числі і американської apple, яка наростила свою частку присутності на глобальному ринку в цьому році.

Очолила список компанія lenovo, яка зуміла реалізувати за третій квартал 2021 року 19,77 мільйона комп’ютерів по всьому світу — в результаті її частка ринку склала 22,8%. На другому місці-hp з показником в 17,59 мільйона пк (20,3%). Dell з 15,18 мільйона проданих комп’ютерів (17,5%) розмістилася на третій позиції зведеного рейтингу популярності.

Четвертим у світі брендом пк стала apple, “завоювала” 8,8% ринку. Це на 0,5 процентних пункту вище торішніх показників за той же період-американська компанія зуміла продати 7,64 мільйона комп’ютерів, що працюють під управлінням власної операційної системи macos. П’яту сходинку поділили asus і acer, що мають майже однакову статистику.

Представник idc джитеш убрані зазначив, що розвитку індустрії пк як і раніше заважають проблеми з поставками і логістикою. За словами експерта, зараз пропозиція залишається нижче попиту, і ринок персональних комп’ютерів знаходиться «в дещо пригніченому стані».