У bayonetta 3 буде представлена механіка, натхненна скасованим ексклюзивним проектом xbox scalebound від platinum games.

Колишній розробник platinum games дж. П. Келлемс згадав, що директор юсуке міята був провідним дизайнером scalebound, підкресливши, що він дуже талановитий, що робить його більш схвильованим майбутньою третьою грою в серії.

Крім того, він підтвердив, що механіка управління демоном дуже схожа на механіку, яка була представлена в scalebound. Так що в певному сенсі схоже, що скасований проект буде жити в bayonetta 3.

Bayonetta 3 була оголошена ще в 2017 році, але перший справжній погляд на гру з’явився тільки на вчорашній nintendo direct. Після виходу ігрового трейлера творець серії хідекі камія надав додаткову інформацію про команду, що працює над грою.

з bayonetta 3 я все ще спостерігаю за світом і історією, але щоб вдихнути нове життя в гру, я вибрав юсуке міята, давнього і надійного співробітника (хоча він може бути трохи бовдуром), як режисер. У нас також є таланти режисерів юдзі сімомура і масакі судзумура, які допомагають нам привнести безпрецедентну кількість посмішок, років, драматизму, гумору і сексуальності в сценах. І, звичайно ж, над зовнішнім виглядом байонетти працювала марі сімадзакі, яку можна назвати її особистим дизайнером. На цей раз байонетта вступає в бій, виглядаючи більш модно і елегантно, ніж будь-коли.