Після завершення квесту обраного життєвого шляху в cyberpunk 2077, гравцям показують нарізку різних моментів з ві і джекі, які протягом півроку виконують завдання і просто тусять один з одним. У багатьох гравців виникло закономірне питання: чому б замість катсцени не дати гравцям можливість пройти всі ці квести самостійно, щоб краще дізнатися джекі?

Деякі думали, що спочатку cd projekt red так і планували, але через нестачу часу вирішили вирізати всі ці місії і зробити з них відеоролик. Але старший кінематографіст павло очоцький і наративний дизайнер ігор сажиньський пояснили в інтерв’ю на каналі story mode на youtube, що спочатку так все і замислювалося.

Ми з самого початку хотіли прискорити сюжет до ключового моменту. Якби ми дали гравцям можливість провести ці шість місяців з джекі, сюжет би став дуже довгим і сильно провис до того моменту, коли почнеться найцікавіше. А найцікавіше починається в кінці пограбування, коли у вас в голові з’являється чіп з джонні сільверхендом. Тусити з джекі по всьому місту, звичайно, круто, але в тому, як якийсь хлопець намагається заробити трохи грошенят, немає справжнього напруження. А ось коли ти починаєш вмирати і в твоїй голові з’являється кібертерорист, ось тут-то і з’являється напруга.