Третій квартал добігає кінця, що дозволяє автовиробникам давати більш точні прогнози щодо термінів усунення дефіциту чіпів або аргументовано посилатися на відсутність таких прогнозів. Керівник вантажного підрозділу daimler визнав, що восени ситуація тільки погіршилася, а глава gm повідомила про наміри корпорації переглянути структуру поставок компонентів.

Джерело зображення: bloomberg

Очолює general motors мері барра (mary barra), якій нещодавно пощастило потрапити в сотню найвпливовіших людей року за версією time, у свіжому інтерв’ю повідомила: «ми збираємося істотно переглянути свій ланцюжок поставок. Ми вже більш щільно працюємо зі структурою поставок, хоча зазвичай general motors не купує чіпи безпосередньо, а це роблять наші постачальники. Але тепер ми вибудовуємо прямі відносини з виробниками».

Глава gm визнала, що корпорація стала приділяти проблемі дефіциту чіпів особливу увагу пізніше, ніж слід було б. Зараз компанія могла б продавати більше автомобілів, якби у неї був доступ до більшої кількості напівпровідникових компонентів. Вирішити проблему gm цілком під силу, як зізналася мері барра, але на це піде трохи більше часу, ніж планувалося. За її словами, переваги споживачів змінюються, що збільшує попит на напівпровідникові компоненти з боку автовиробників. Деякі нові моделі, як зазначила глава gm, вимагають на 30 % більше напівпровідникових чіпів.

У третьому кварталі gm скоротить обсяги випуску транспортних засобів на 200 тисяч штук саме через дефіцит напівпровідникових компонентів. Наступний рік з цієї точки зору повинен демонструвати більш високу стабільність, як відзначають представники gm.

Своїми переживаннями з німецькою газетою frankfurter allgemeine sonntagszeitung поділився і глава вантажного підрозділу daimler мартін даум (martin daum). За його словами, з настанням осені ситуація в галузі посилилася, і це позначилося на виробництві вантажівок німецької марки в німеччині і сша. На складах зараз накопичилася достатня кількість машин, укомплектованих в повному обсязі і очікують поставки якихось компонентів. У третьому кварталі обсяги поставок вантажівок скоротяться, і поки в концерні не бачать ознак швидкого поліпшення ситуації.