Як могла виглядати головна героїня дилогії dino crisis регіна в теоретичному ремейку гри на unreal engine 5 показав дизайнер персонажів і 3d-художник з бангкока майк вілсон.

Автор “фанатського ремастера” зазначив, що йому було 10 років, коли dino crisis вперше справив на нього незабутнє враження як один з найбільш унікальних дослідів жанру survival-horror.

Майк засмучений, що в останнє десятиліття про подальший розвиток франшизи нічого не чути, і він хотів віддати данину поваги грі і її ключовому персонажу, прикинувши, як «оновлена» версія регіни могла б виглядати сьогодні.

В описі автор акцентував, що не намагався відтворити “стовідсотковий стиль” моделі героїні з ps1 – він надихався образами головних героїв ремейків серії resident evil леона, клер, джилл і карлоса, і на основі даних образів намагався вибудувати образ, який могла б вийти регіна в сучасному ремейку dino crisis від capcom.