Вчора відбутися реліз нового доповнення для hearthstone, “розділені альтераком”, в якому в гру були додані нові герої для кожного класу, заклинання, які працюють протягом кількох ходів, а також нова механіка – “почесна перемога”. Ну а щоб відзначити цю подію, один з дизайнерів гри, дін “ikasr” айяла, вирішив провести невелике ама і відповісти на самі животрепетні питання фанатів.

Короткий зміст найцікавіших відповідей:

  • у hearthstone збираються додати новий тип карт.
  • додавання нового класу на зразок лицаря смерті неминуче, але найближчим часом чекати його не варто.
  • завдяки популярності косметичних предметів карти можуть подешевшати, але повністю на монетизацію через косметику hearthstone, швидше за все, не перейде.
  • новий бойовий пропуск для полів битв в розробці.
  • старі діамантові карти знову будуть доступні.
  • iksar хоче зробити дуелі більш доступними для нових гравців.
  • дін хотів би додати в гру барда або некроманта.
  • у наступному році доповнення не будуть пов’язані спільною сюжетною лінією.
  • режим 2v2 був би гарним доповненням для hearthstone, але створення інтерфейсу для нього може зайняти величезну кількість часу.
  • на початку нового року team 5 збирається змінити свою структуру: тепер розробники будуть об’єднуватися в залежності від того контенту, над яким вони працюють. Так що всі ті, хто займаються полями битв, будуть працювати разом.

Арена

я знаю, що вас вже напевно запитували про це, але чи будуть карти героїв з розділених альтераком забанені на арені?

так, ми їх забанили.

що ти думаєш про старі сети на арені, які не можуть зрівнятися з нинішніми за силою. Драфт карти звідти зазвичай не дуже весело. Можливо, вам варто переглянути підхід до ротації?

я думаю, що ми тимчасово відійдемо від ідеї “ці доповнення доступні на арені, а ці – ні”. Замість цього ми спробуємо зібрати список карт з різних доповнень, які, на нашу думку, будуть добре взаємодіяти один з одним. Я був би радий довірити це завдання ком’юніті, але поки не уявляю, як це можна реалізувати. Підключити всіх? ком’юніті має вибрати своїх представників? які регіони будуть в цьому брати участь? проте я роздумую над цим…

чи планується апдейт для mmr-системи арени?

ні. Ми піднімемо це питання після закінчення зимових свят і будемо або допрацьовувати її, або остаточно виріжемо з гри.

Поля битв

є плани щодо додавання різних бойових пропусків? я граю тільки в констрактед, і нагороди для інших режимів для мене марні.

ми працюємо над окремим бойовим пропуском для полів битв, під яким зберемо весь контент для цього режиму. Правда, розробка поки ще на ранніх етапах, тому анонсувати нічого не буду.

Дизайн карт і баланс

чи плануєте ви додати новий тип карт?

ага :3

лицарі смерті, коли?

коли-небудь. Король ліч-занадто цікавий персонаж warcraft’a, щоб обходити його стороною. Але найближчим часом очікувати не варто.

твій улюблений дизайн карти, яку ви не змогли / не захотіли випустити в реліз?

мене завжди інтригувала ідея ефектів, зав’язаних на швидкості реакції. Щось на зразок лазера, який бігає по екрану з боку в бік, а тобі потрібно клікнути на нього в потрібний момент, щоб вдарити по ворожому герою або міньйону. Правда, технічна сторона питання зажадає серйозних зусиль, витрачати які заради однієї карти не варто.якщо квести будуть занадто вже обмежувати гравців у виборі стратегії, задумаєтеся ви над введенням правила, яке буде парити гравців з квестами один з одним в матчах?швидше за все, ні. Якщо ми будемо впевнені, що грати ними і проти них не особливо цікаво, то ми просто понерфимо ці карти.

Косметика

чи збираєтеся ви додати в гру можливість купити / створити діамантові карти зі старих бойових пропусків?

поки немає. Але в міру поліпшення магазину і персоналізації ми цілком можемо повернутися до цього питання.

останнім часом ви почали куди сильніше просувати косметичні предмети у внутрішньоігровому магазині. Як ти вважаєш, чи може в майбутньому hearthstone перейти від продажу карт до монетизації через продаж косметики?

продаж скінів дозволяє нам випускати більше геймплейного контенту без шкоди для бізнесу. До того ж завдяки популярності косметики нам куди простіше роздавати внутрішньоігрові нагороди, так що в якійсь мірі ми рухаємося в цьому напрямку.швидше за все, ми ніколи не перейдемо на косметичну модель монетизації, тому як лише малий відсоток гравців готовий витрачати на косметику гроші. Існує безліч ігор з командами розробників, співмірними hearthstone, які використовують дану модель, але їх аудиторія настільки велика, що навіть цих декількох відсотків цілком вистачає.до того ж ігри від третьої особи з 3d моделями зазвичай куди краще працюють з даною системою, тому як їм помітно простіше створити круті косметичні предмети, які будуть важливі для гравця. Якби у нас була аудиторія як у fortnite або league, тоді косметична модель могла б підтримувати сотні людей, що працюють над грою.

я пам’ятаю, ви говорили, що герої з одиночних пригод будуть додані в якості нагород за ачівкі. Ви все ще розглядаєте цю можливість?

так, але вона не є для нас пріоритетною. Для початку ми збираємося оновити систему ачівок, особливо для старих пригод.

Дуелі

що ти можеш сказати про майбутнє дуелей? даний формат став набирати популярність останнім часом, та й особисто мені він подобається.

я хотів би зменшити поріг входу. Мені подобається ідея змінювати білд при складанні своєї колоди в кожному забігу, але почати грати в даному режимі все ще вкрай складно. Нам потрібно знайти якесь рішення, щоб позбутися від цієї проблеми.

Доповнення

що ти думаєш про кілька доповнень, пов’язаних загальною сюжетною лінією? чи варто нам вважати це нормою для майбутніх апдейтів?

ми розглядаємо сюжетну зв’язок доповнень як ще один інструмент, а не як щось однозначно правильне або неправильне. У наступному році ми збираємося випустити більше “самостійних доповнень” замість однієї історії.

Iksar

твій улюблений портрет героя, що вийшов цього року?

н’зот!

як гравцеві, що тобі найбільше подобається в hearthstone в порівнянні з іншими стратегічними / картковими іграми?

сеттинг гри куди простіше в розумінні, ніж у багатьох інших карткових іграх. Я люблю magic / gwent / runeterra’у, але там гравець часто не відчуває себе частиною світу. У hearthstone я джайна, а ти рексар, я відправляю вогненну кулю в твоє обличчя, ти вибухаєш. Все просто.

який контент по hearthstone тобі подобається найбільше? стріми, відео, статті, подкасти, обговорення в соц. Мережах? як ти оцінюєш вплив всього цього на ком’юніті?

я читаю reddit, дивлюся стріми і так далі. Як гравцеві мені все це подобається, але я намагаюся приймати дизайнерські рішення на підставі статистичних даних і опитувань користувачів. Так що я не вважаю, що міняти гру через особистої думки якоїсь людини в соц. Це розумно.

якби ти міг додати в hearthstone який-небудь клас персонажів не з world of warcraft, хто б міг їм стати?

бард або некромант. Чорнокнижник трохи схожий на некроманта, але, з якоїсь причини, саме слово некромант здається мені неймовірно крутим.

Режими та інше

що можеш сказати про режими 2v2/3v3, де буде кілька героїв з кожного боку, яких можна атакувати. Ви коли-небудь розглядали таку можливість? мені давно здавалося, що перехід на мультиплеєрний кооператив вдихне нове життя в змагальний hearthstone.

створення подібного режиму пов’язано з деякими геймплейними проблемами. І найголовнішою з них є інтерфейс, який повинен буде вміщати всю потрібну інформацію. На папері це виглядає як ідеальна ідея: вона використовує весь той контент, який ми і так розробляємо (карти…), і створює можливість соціальної взаємодії, адже наша гра обмежена (погана) в цьому аспекті. Проте більша частина користувачів грає в hearthstone з телефону з екраном середнього розміру. І якщо нам треба будемо вмістити на ньому чотирьох гравців, то потрібно буде заново продумувати роботу інтерфейсу.

є плани щодо додавання репортів всередині клієнта?

у списку планів на майбутнє, але конкретної інфи у мене немає, тому як репортами займається інша команда.

не так давно давно в twitter’e ви попросили гравців накидати ідей для майбутнього розвитку гри. Як тобі ці ідеї, є плани реалізувати щось в hearthstone?

я всеЩе працюю над загальним списком. Ось те, до чого я прийшов після моїх роздумів і фідбека ком’юніті (це не список того, що буде додано в гру, а просто ідеї, які будуть обговорюватися командою).

що можеш розповісти про стан team 5?

ми збираємося серйозно змінити структуру нашої команди на початку наступного року. Тепер, замість того, щоб ділити розробників з дисциплін (дизайн, арт і так далі), ми будемо ділитися по ігровим особливостям. Так що тепер всі ті, хто створює контент для полів битв, будуть працювати разом.