Міграція на електротягу в легковому транспорті закономірно почалася з більш дорогого сегмента — висока ціна в даному випадку виправдовує відмінні динамічні характеристики, що забезпечуються електродвигуном. Марка porsche у вересні переступила символічний рубіж: електричний taycan обійшов за популярністю ікону кількох поколінь — серію porsche 911.

Джерело зображення: bloomberg

З початку цього року по вересень включно, як підкреслює bloomberg, було продано 28 640 примірників porsche taycan, що на кілька сотень машин більше, ніж у випадку з porsche 911. В цілому обсяги продажів електрокарів даної марки зросли на 13% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, показуючи гідну опірність сегменту кризі в напівпровідниковій галузі.

При цьому представники марки і не заперечують впливу коронавірусу на здатність випускати заплановану кількість транспортних засобів, але з оптимізмом дивляться на час, що залишився до кінця року. До 2030 року більше 80% асортименту нових транспортних засобів концерну volkswagen, в який входить porsche, представлятимуть електромобілі. Всього за дев’ять місяців цього року porsche вдалося відвантажити 217 198 машин всіх типів. Тільки в китаї обсяги продажів зросли на 30 %, цей ринок став другим за величиною для porsche після сша.

Якщо розглядати моделі з двс, то бестселерами марки залишаються кросовери cayenne і macan, яких в поточному році було реалізовано по 60 тисяч кожної моделі. Логічно припустити, що з появою в 2023 році електричної версії macan експансія електромобілів porsche помітно прискориться.