Корпорація google оголосила про зниження комісії для розробників мобільних додатків з 30% до 15% – зміни набудуть чинності з початку 2022 року. Для підписних же сервісів (наприклад, для онлайн-прослуховування музики або читання книг в цифровому форматі) відрахування тепер будуть дорівнювати 10%. Раніше комісія становила 30% протягом одного року, після чого знижувалася вдвічі. Такий підхід сильно ускладнював вихід в google play для компаній і індивідуальних розробників з невеликим бюджетом.аналітики та експерти відзначають, що на рішення компанії вплинуло не тільки все наростаюче невдоволення з боку розробників, але і інтерес з боку антимонопольних органів. Також google тепер виглядає більш конкурентоспроможним на тлі apple: “яблучні” як і раніше стягують 30% комісії в перший рік, хоча і знизили відрахування до 15% для додатків, які заробляють за рік менше мільйона доларів, при цьому, розраховувати на зниження вартості додатків або підписок на них було б занадто оптимістично: учасники ринку впевнені, що зниження комісії може збільшити число акцій і знижок, але в цілому, ціни залишаться на колишньому рівні, просто розробники будуть більше заробляти і витрачати більше коштів на рекламу.