На виставці ces 2018 компанія honda представила прототип автономного позашляховика, призначеного для роботи на будівельних майданчиках, в сільському господарстві, для участі в пошукових і рятувальних операціях. Тепер компанія провела тестування вдосконаленого прототипу на будівельному майданчику компанії black&veatch в штаті нью-мексико.

Джерело зображення: hondanews.com

Вихідний варіант являв собою комбінацію класичної позашляхової платформи компанії і системи автономного управління, і призначався для транспортування вантажів по будівельному майданчику, перевезення важкого обладнання для пожежних, обприскування рослин хімікатами і виконання інших завдань. При цьому зовні він нагадував швидше дивний квадроцикл.

Другий прототип більше схожий на міні-пікап без кабіни, але з відкидними бортами. Спереду монтується синій проблисковий маячок для попередження оточуючих робітників про можливу небезпеку.

Повнопривідний автономний електровнедорожник має запас ходу до 45 км без підзарядки (при повному завантаженні), радіус повороту становить 3,9 м, а вантажопідйомність — близько 400 кг.крім того, машина може буксирувати вантаж вагою до 750 кг, включаючи вагу причепа. Про швидкість поки невідомо, але судячи з відео, модель буде пересуватися досить повільно і безпечно.

Як і раніше, набір сенсорів і модулів, включаючи gps, лідар, радар і 3d-камери, дозволяє пересуватися по майданчику без допомоги оператора, хоча передбачений контроль за допомогою хмарних сервісів.

Як уже згадувалося, на останньому етапі тестування honda об’єднала зусилля з виробничо-будівельною компанією black&veatch для участі в проекті зі створення сонячної ферми в нью-мексико. Машину використовували для перевезення обладнання та витратних матеріалів по заданому маршруту на майданчику понад 400 га — вона здатна працювати до восьми годин навіть в жарку погоду. Відомо, що honda шукає нових партнерів для розробки і просування платформи.