Сегмент пасажирських авіаперевезень в найближчі роки стане осередком відразу декількох амбітних процесів. По-перше, малі літальні апарати будуть переходити на електротягу. По-друге, вони будуть намагатися позбутися від пілотів за рахунок автоматизації управління. Нарешті, профільні послуги повинні будуть надаватися в межах міста, конкуруючи з наземним таксі.

Джерело зображення: nikkei asian review, japan airlines

Як зазначає nikkei asian review, японські авіаперевізники розраховують до середини десятиліття розгорнути мережу літаючих таксі на електротязі. Принаймні, japan airlines і ana holdings сповнені рішучості почати експлуатацію таких літальних апаратів в 2025 році. Перша з компаній почне експансію сервісу з осаки, але вже зараз випробовує літальні апарати в одній із західних префектур японії, доставляючи туристів з аеропорту до популярних місць.

Japan airlines буде покладатися на літальні апарати європейського виробництва. З ірландською лізинговою компанією avolon holdings вона вже уклала угоду на оренду або купівлю до 50 електролетів з функцією вертикального зльоту і посадки, які будуть виготовлені британською компанією vertical aerospace group. Японський авіаперевізник залишає за собою право купити ще 50 літальних апаратів, якщо це буде потрібно. Німецька компанія volocopter теж отримала замовлення на поставку 100 літальних апаратів для потреб japan airlines. З минулого року ця авіакомпанія є акціонером volocopter.

Комерційні польоти japan airlines має намір почати до моменту проведення всесвітньої виставки в осаці в 2025 році. Японські регулятори готові розробити правила експлуатації літальних апаратів на електротязі в межах міста лише до початку 2030 років. До тих пір клієнтів сервісу літальні апарати будуть переносити між сусідніми містами.