Тенденція переходу на електротягу неминуче торкнеться і сектора комерційних вантажоперевезень, тому той же amazon активно вкладається в розвиток молодих виробників електромобілів і укладає з ними довгострокові контракти. Компанія karma automotive вибрала особливий шлях: вона допоможе замовникам перевести на електротягу вже існуючі вантажівки, фургони і автобуси.

Джерело зображення: electrek

У 2014 році karma automotive відокремилася від компанії fisker, яка розробила електромобіль karma, який подарував назву новій структурній одиниці. Двома роками пізніше він був представлений, після незначних переробок, вже під ім’ям karma revero. Цього року karma представила електромобілі gs – 6 і gs-e6, один з яких виявився підзаряджається гібридом. Тепер компанія демонструє амбіції в сфері комерційного електротранспорту, причому робить це вельми своєрідно.

Як пояснює electrek, в рамках ініціативи powered by karma компанія буде пропонувати бізнес-клієнтам послуги з переведення вантажного автопарку з двигунів внутрішнього згоряння на електротягу. Модернізації буде піддаватися великий асортимент вантажного транспорту і автобусів, клієнти зможуть вибирати потужність силової установки і запас ходу на одному заряді, а ось максимальна швидкість буде обмежена 128 км/ч.рекуперативне гальмування дозволить більш ефективно витрачати заряд тягової батареї.

На виставці act expo в каліфорнії karma вже продемонструвала зразки перероблених в електромобілі фургонів і здійснювала перевезення пасажирів на автобусі, переробленому в електробус. Подібні транспортні засоби не настільки ефективні за своїми експлуатаційними показниками, як спочатку створювані з розрахунком на електротягу, але в перехідний період подібні рішення мають право на життя. Багато що буде залежати і від ціни подібної конверсії.