Німецька компанія schaeffler представила систему free drive, призначену для велосипедів з електродвигунами. Ключовою перевагою новинки є відсутність необхідності в ланцюгах, ременях та інших передавальних елементах, які ускладнюють конструкцію і знижують її надійність.

Джерело: schaeffler.com

Основою системи є невеликий генератор, розміщений в блоці між педалями. Коли велосипедист обертає педалі, генератор виробляє електрику, воно передається на заднє колесо по проводах, які можна розташувати в рамі або поверх неї. Це означає, що потреба в механічних елементах начебто ланцюгів відпадає. Надлишок виробленої генератором енергії зберігається в акумуляторі. В кінцевому підсумку, конструкція спрощується, а надійність зростає.

Джерело: schaeffler.com

Система free drive продається виробникам велосипедів комплектом, в який входять педальний генератор, акумулятор, електродвигун на 250 вт і інтерфейсний компонент. Вона може використовуватися в велосипедах будь-якого типу, проте найбільше вона, можливо, стане в нагоді у вантажних моделях. Такі велосипеди традиційно є найскладнішими, розробникам доводиться створювати часом екзотичні конструкції, щоб залишити місце для вантажу. Часто через це в них з’являються занадто довгі і незграбні ланцюги, вони чіпляються за одяг і бруднять її, а також створюють зайвий шум на кожній купині.

У компанії schaeffler розуміють, що велосипеди стають все більш незамінними, тому в рамках першої публічної демонстрації на торговому шоу eurobike у франкфурті систему free drive встановили саме на вантажну модель bring s від bayk.