Згадайте, як часто великі корпорації йдуть на угоду зі своєю совістю (якщо вона у них є), використовуючи вираз: «все для вашої користі». Судячи з усього, такі компанії, як microsoft, google, facebook і десятки інших настільки стурбовані нашою безпекою, що просто вже не знають, як би швидше підсадити до нас в комп’ютер по, доповідає про всі незручності, що підстерігають в мережі звичайного користувача. Програмісти обмежують нерозумним користувачам доступ до неправильних сайтів, не дають завантажувати погані файли, або просто відмовляють нам в обслуговуванні оскільки 8-ядерний ryzen 7 1800x не може впоратися з новою версією операційної системи windows 11. Все для нашого блага. У ці моменти хочеться пригорнути до грудей гігантів і що називається – від чистого серця довго і щиро їх дякувати. Мабуть, сьогодні ми стримаємо цей порив, оскільки стараннями google дуже скоро нам почнуть показувати більше реклами в браузері chrome.

З одного боку-це дуже навіть добре. Подумайте самі, ми отримаємо більше інформації про непотрібні потрібних і вкрай необхідних речах, станемо більше витрачати грошей на всякі дурниці приємні дрібниці. Але з іншого-знаходяться товариші, які з якихось причин відмовляються насолоджуватися всією цією рекламою. Їм ми і присвятимо наш матеріал. Отже, всі блокувальники реклами в chrome сьогодні побудовані на основі специфікацій manifest v2. Дана версія вийшла в світ в далекому 2012 році і трохи застаріла. Тому вже в 2019 google випустила третю редакцію manifest v3. Поки нікого спеціально не змушують переходити на більш захищений стандарт. Manifest v3 не тільки безпечніше, але і володіє поліпшеним захистом від кіберзагроз, що так актуально в наш час.

І все б відмінно, ось тільки розробники блокувальників реклами запевняють, що перехід на manifest v3 призведе до втрати більшої частини функціоналу популярного adblock і аналогів. Google робить все можливе, щоб знизити загострення пристрастей, але це не означає, що так буде завжди. Вже після 17 січня 2022 року нові пз на manifest v2 не буде прийматися в роботу, а на початку січня 2023 року абсолютно всім доведеться перейти на manifest v3. Якщо це не зробити, то ваші доповнення перестануть працювати.

При цьому представники google запевняють нас, що вони не ставлять собі за мету відключення блокувальників реклами. Ось тут саме час заглянути в документ google від 2018 року, який призначений для внутрішнього користування. Там прямо зазначено, що блокувальники реклами заважають бізнесу корпорації alphabet. Можливо, за цей час розробники по щось придумають, але поки майбутнє блокувальників реклами туманно.