Згідно зі звітом аналітичної компанії canalys, oppo досягла 45% річного зростання в європі в третьому кварталі 2021-го. У росії, наприклад, онлайн-продажі фірмових пристроїв зросли на 600% з початку поточного року, а в казахстані reno 5 і reno 6 досягли 31% частки ринку в своїх цінових сегментах.

Oppo працює в одинадцяти країнах регіону центральної та східної європи, обслуговуючи понад 400 мільйонів чоловік. Цього року компанія вперше увійшла до трійки кращих брендів у польщі, туреччині та україні. При цьому в угорщині та словаччині, де вендор почав свою діяльність тільки влітку, продажі зросли на 232% і 224% відповідно, завдяки чому oppo увійшла в четвірку лідируючих брендів в цих країнах.

Серед інших досягнень oppo-відкриття першого європейського центру тестування в румунії і запуск нового заводу в туреччині. Крім того, компанія створила в регіоні команду з місцевих фахівців, щоб краще розуміти потреби європейських користувачів і розробляти зрозумілі і зручні продукти, які стануть незамінними компаньйонами при виконанні самих різних завдань.

«oppo-молодий бренд, а наша днк заснована на створенні передових інновацій. У міру того як ми продовжуємо рости і розширюватися в центральній і східній європі, ми прагнемо зробити наші пристрої простими, надійними і зручними у використанні. Споживачі в усьому регіоні цінують такий підхід, і це відбивається в успіху компанії», — заявив президент компанії oppo в центральній і східній європі джонні чжан.

Компанія готується представити свої нові продукти на щорічній конференції oppo inno day, яка цього року відбудеться 14 і 15 грудня.