Перш за все хочеться відразу принести вибачення користувачам за затримку з повноцінним оглядом, але на жаль, старі збереження виявилися видалені після оновлення гри до рев’ю-версії, а тому гру доводиться проходити заново, щоб побачити п’ятий і шостий акти і кінцівку відповідно. Разом з фінальним білдом в гру було додано чимало додаткового контенту, а відповідно те, що було актуально для більш ранніх версій гри, вже не завжди актуально. Тому я представлю вам стислу і коротку версію превью pathfinder: wrath of righteous, де пробіжуся по ключових моментах гри, а потім вже в повному і об’ємному огляді детально розповім деталі.

Але досить лірики, перейдемо до суті. Pathfinder: wrath of righteous являє собою непряме продовження досить цікавої рольової гри pathfinder: kingmaker від вітчизняної студії розробника owlcat games. Дана rpg являє собою масштабну партійну рольову гру за адаптованими правилами настільної системи pathfinder, де події відбуваються у вигаданому світі голаріон. У другій частині гравцям належить очолити п’ятий хрестовий похід світлих воїнів королівства мендев і здійснити зухвалий рейд в глибини світової виразки і закрити місцевий портал, що з’єднує світ демонів і матеріальний.

Що стосовно гри, з того, що найбільш помітно, можна відзначити поліпшену графіку, гра використовує движок першої частини, але зі значними змінами в бік поліпшення. Моделі персонажів стали більш деталізованими, та й задники стали різноманітніше і соковитіше. Класовий ростер значно розширений, додані додаткові класи і архетипи з додаткових додатків до основної книги правил. Класів я докладніше торкнуся в окремій статті, яка готується до виходу. Робота буде об’ємна, тому довелося її винести в окремий твір. Що стосується балансу-він, звичайно, в певному вигляді є, але для першого проходження гри я б вкрай не рекомендував ставити складність вище нормальної.

Стосовно контенту, в гру в порівнянні з бетою було додано чимало нових побічних завдань, наприклад третій акт значно розширений в порівнянні з бетою, додані нові точки інтересу, перероблена система найму військ і їх приросту. Крім того, з’явилися нові завдання, був перероблений інтерфейс будівництва та накопичення ресурсів. Стало складніше, але в цілому враження більш сприятливі, проте система потребує балансування. Окремою проблемою в першій частині гри були численні баги. Що стосується другої частини, то кількість багів в рази менше, а наявні оперативно виправляються. Так, за останні три дні число оновлень з виправленнями досягло обсягу близько 30 гігабайт. З недоліків нинішньої рев’ю-версії зустрів поки лише один баг у вигляді помилки активації сюжетного діалогу, який був виправлений оновленням, що вийшов на наступний день. Перебуваю зараз у другій половині третього акту і поки інших багів не виявлено, мабуть, уроки першої частини пішли про запас і тестуванню гри було присвячено чимало часу.

Стосовно оптимізації, роботу розробників можна оцінити як хорошу. У порівнянні з альфою і бетою гра значно покращала в плані ефектів і кадрів в секунду, відмінно дружить з широкоформатними моніторами і радує більш швидкими завантаженнями в порівнянні з kingmaker. Музичний супровід значно покращився, треки, записані симфонічним оркестром відмінно підкреслюють атмосферу, і гра в своїй масі дещо втратила яскравості і стала похмурішою. До сюжетної частини поки претензій немає ніяких, але щоб її оцінити повністю, потрібно пройти гру до кінця і побачити останні два акти. Займатися спойлерами я не буду, додаткові завдання приємні і не напружують.

Компаньйони все так само не лізуть за словом в кишеню, а крім того, в релізної версії тепер щосили коментують всі ваші вчинки і вибори, грішать цим і неігрові персонажі. Одним словом, всі вибори зараз мають часом досить довгограючі наслідки, а тому варто уважніше підходити до цієї частини гри. Ті, хто хвилюються про таймерах, у другій частині я їх особливо не помітив, є звичайно варіанти подій, які різняться в залежності від того, як скоро ви відвідали ту чи іншу локацію, але прямо ультра жорстких таймінгів, де якщо ти не встиг вчасно – отримав кінець гри, поки не помічено. Так що я б швидше припустив те, що таймери є, але терміни встановлені більш щадні, і не доведеться займатися відвертою гонкою озброєнь. Крім того, в пересуванні по карті значною підмогою стануть телепорти, які дозволяють телепортувати загін і війська по всій карті за допомогою кіл телепортації, які можна побудувати в дрезені і оточуючих фортах.

Гра поки що надає вкрай позитивне враження і навіть перевершує очікування. Приємна відмінність від недавно вийшов king’s bounty ii, мабуть, для вітчизняних рольових ігор не все втрачено. Остаточний вердикт буде дано у великому огляді, а поки до нових зустрічей і грайте в хороші ігри.