Останнім часом південнокорейські компанії почали витрачати значні кошти на те, щоб відвоювати свою частку в глобальній аерокосмічній гонці. Hanwha group і korea aerospace industries (kai) спеціалізуються на розробці супутників і ракет, lig nex1 — навігаційних систем, а korean air — на розробці і виробництві літаків для виконання спеціальних завдань.

Koreatimes.co.kr

За наявними даними, тільки в 2018 році корея витратила 412 мільйонів доларів на розробки і дослідження в аерокосмічній сфері. Для порівняння – в сша витратили $26,3 мільярда, франція — $3,42 мільярда, а великобританія — $2,4 мільярда.

Що стосується «рівня технічного розвитку», за даними національної служби технічної інформації сша (ntis), в 2019 році рівень кореї становив 60% від рівня сша, китаю — 89 %, японії — 86 %.

З урахуванням цього останнім часом вживаються активні заходи щодо усунення бар’єрів для корейського бізнесу при вході на ринок аерокосмічних технологій. Відповідний ринок є вкрай перспективним. За прогнозами morgan stanley, глобальна космічна індустрія буде заробляти до 2040 року більше трильйона доларів-у порівнянні з $350 мільйонами в 2018 році.

Відомо, що місцеве міністерство торгівлі, промисловості та енергетики вважає бізнес на аерокосмічних технологіях другим за привабливістю після індустрії виробництва напівпровідників, а команда лобістів federation of korean industries (fki) запропонувала створити корейську версію nasa і збільшити державні витрати на космос. Очікується, що це допоможе і приватним компаніям сміливіше виходити на цей ринок.

Koreatimes.co.kr

Найбільш активною в цій сфері сьогодні вважається hanwha group, яка створила в березні групу для досліджень space hub, фахівців для якої набирали у всіх філіях корпорації. “військова” філія hanwha systems має намір інвестувати 300 мільйонів доларів в oneweb-це дозволить отримати 8,8 % акцій в компанії, готової створити глобальну мережу для забезпечення планети супутниковим інтернетом, до наступного року на орбіту буде виведено 648 супутників.

Ще одна філія — hanwha aerospace, взяла участь у створенні першої розробленої в кореї космічної ракети nuri, яка успішно завершила перший етап випробувань раніше цього року. Додатково hanwha aerospace придбала 30% в бізнесі виробника супутників satrec initiative, корейської компанії, відомої випуском супутників малого і середнього розмірів. Hanwha aerospace також бере участь у розробці двигунів на рідкому паливі і в інших проектах.

Korea aerospace industries (kai) здійснює нагляд за складанням ракети nuri, що складається приблизно з 270 000 компонентів, що поставляються більше 300 корейськими компаніями. Крім того, kai підписала угоду зі spacex. До 2025 року kai має намір вивести на орбіту чотири супутники середніх розмірів, spacex, зокрема, повинна вивести в космос варіант нового, четвертого покоління.

Оборонний підрядник lig nex1-ключова ланка власної корейської навігаційної системи вартістю $3 мільярди. Вважається, що проект має критичне значення для запуску в експлуатацію автономних літаючих таксі до 2035 року, забезпечуючи точність позиціонування, на даний час недоступну gps. Якщо проект буде реалізований успішно, корея увійде в» клуб ” країн і їх об’єднань, що мають власні космічні навігаційні системи — він включає росію, сша, єс, китай, індію і японію.

Головний авіаперевізник в країні-korean air, вивчає можливість співпраці з сеульським національним університетом для розробки великого комерційного лайнера, з якого можуть здійснюватися, в тому числі, і космічні пуски в атмосфері. Платформу планується створити на основі boeing 747-400. Вважається, що на повітряний пуск на висоті 12 кілометрів менш впливають погодні умови в порівнянні з запусками ракет з поверхні землі. Крім того, такі польоти в перспективі будуть більш рентабельними, оскільки не вимагають створення дорогої наземної інфраструктури та її обслуговування.