Згідно з даними статистики компаній liftloff, app annie і poq, зайнятих аналітикою маркетингової інформації мобільного пз, в 2021 році жителі росії стали проводити набагато більше часу в додатках інтернет-магазинів.

Koreabizwire.com

Як показує статистика, середній час використання мобільного софта для шопінгу збільшився на 50 %. При цьому дана тенденція характерна не тільки для росії, але і для всього світу. З січня по квітень жителі планети витратили на 49% більше коштів, ніж в аналогічному періоді минулого року, особливо активне зростання спостерігається в азіатсько-тихоокеанському регіоні (+54 %). У північній і південній америці витрати зросли на 40 %, в європі і на близькому сході — на 38 %.

Співробітники liftoff і app annie проаналізували понад 95 мільярдів показів реклами, 1,1 мільярда кліків і 14 мільйонів установок додатків. Оцінювалися показники з 1 червня 2020 року по 1 червня поточного. Всього оцінці піддали дані 106 додатків.

Основним драйвером зростання онлайн-покупок послужила пандемія коронавірусу. Примітно, що роздрібна офлайн-торгівля поступово відновлюється, але статистика говорить про те, що в першому півріччі 2021 року час, проведений в інтернет-магазинах, продовжував зростати і виріс на 30% в порівнянні з аналогічними показниками минулого року.

Основною платформою для онлайн-покупок є пристрої на ос android, в травні поточного року її користувачі в цілому проводили 2 мільярди годин у відповідних додатках щотижня — на 51% більше ,ніж в тому ж місяці минулого року. На думку авторів дослідження, android перспективніше ios в сфері мобільної торгівлі. Встановлено, що користувачі android частіше переходять до покупок після установки додатків магазинів, ніж користувачі iphone (16,5 і 11,3% відповідно).

Виріс і середній чек покупок в додатках. У січні поточного року він становив 74 долари, а вже в червні виріс на 15,8% до 88 доларів.