У лютому цього року екшен vampire the masquerade — bloodlines 2 був відкладений на невизначений термін, перейшов у відання іншої студії, а з початкового колективу позвольняли багатьох співробітників. Дане рішення було очікуваним: перші покази геймплея новинки залишали після себе неприємний післясмак, і було гранично очевидно, що випускати гру в такому вигляді ніяк не можна.

За словами виконавчого директора paradox interactive фредріка вестера, після відсторонення hardsuit labs від роботи видавництво довго думало над тим, що йому робити з цим «спадком». Проблем у проекту було стільки, що видавництво навіть всерйоз розглядало можливість повного скасування виробництва vampire the masquerade — bloodlines 2, але в останній момент отримало аргументовані доводи про те, чому все ж слід довести роботу до кінця.

На жаль, вестер не уточнив, хто тепер відповідає за vampire the masquerade — bloodlines 2 і в якому статусі виробництва вона зараз знаходиться. Відзначено лише, що гра в руках шановного розробника з багатим портфоліо успішних проектів.

Важко сказати, до чого це все призведе, але одне абсолютно точно: таємничість і секрети на користь проекту явно не підуть, і не виключено, що повне скасування виробництва дійсно була і найбільш логічним, і максимально економічно правильним кроком.