У сучасному мультикультурному суспільстві акценти не повинні бути проблемою. Однак виявляється, що вони все ще є такими через відсутність узгодженості. Три студенти стенфорда зіткнулися з цією проблемою, коли один з їхніх друзів через свій акцент втратив роботу в службі підтримки клієнтів.

Тоді вони вирішили щось з цим зробити. “ми вирішили допомогти світу розуміти і бути зрозумілим”, – розповів в інтерв’ю ieee spectrum студент андрес перес содері, який є одним із засновників нової компанії.

У число друзів, що стали тепер партнерами, входили студент факультету інформатики з китаю, студент факультету управлінських наук та інженерії, що спеціалізується на штучному інтелекті з росії і студент факультету економіки та менеджменту, що спеціалізується на бізнесі, з венесуели.

Група провела велике дослідження того, що вже було зроблено в цій сфері раніше, зокрема, перетворення голосу для технології deepfake. Вони виявили, що ця технологія була досить просунутою, але в плані перекладу акценту було зроблено дуже мало.

“ми знали про методи терапії для зменшення акценту та про те, що ми можемо навчити наслідувати те, як інша людина говорить, щоб встановити контакт з ним. І з власного досвіду ми знали, що нав’язувати собі інший акцент вкрай некомфортно”, – додав содері. “нам здалося, що якщо б замість цього ми могли дозволити програмному забезпеченню відтворювати акцент, ми могли б дозволити людям говорити більш природно”.

У 2020 році вони створили компанію під назвою sanas, яка виявилася вельми успішною, оскільки в ній вже працює 14 осіб. Зараз sanas спеціалізується на алгоритмі, розробленому за допомогою нейронної мережі, який може перекладати англійську мову на американський, австралійський, британський, філіппінський та іспанський акценти і назад. Фірма також працює над адаптацією акцентів інших мов,наприклад, французької.

І команда вже має замовників на цю технологію. Сім аутсорсингових компаній, що надають послуги з обслуговування клієнтів, в даний час тестують систему.

В кінці травня sanas завершила раунд початкового фінансування в розмірі 5,5 млн. Доларів сша, в результаті чого загальний обсяг інвестицій в новий продукт склав близько 6 млн.доларів сша.