У dead by daylight вийшло оновлення 5.3.0, яке додало в гру нову вижила – мікаелу рід, а також нову механіку – “благі тотеми”. Також розробники змінили багатьох вбивць, а вірніше їх поліпшення.

Зміст

  • система для підтримки контенту події всередині архівів

Контент

  • нова вижила-мікаела рід.
  • оновлені портрети декількох персонажів на меню вибору (девід, джейк, нея, кейт, квентін і фенг).
  • обмежена за часом тематична подія хеллоуїна» опівнічний гай ” (починається 21 жовтня о 18:00 мск).
  • книга 9 в архівах (починається 20 жовтня о 18: 00 мск).

Загальне

  • переписані описи аддонів і предметів: “помірно” та інші невизначені терміни були замінені на цифрове значення. Додана пам’ятка для статус-ефектів: будь-який аддон, що дає статус-ефект, матиме короткий опис цього ефекту.
  • люк буде відкриватися тільки в тому випадку, якщо в живих залишився останній вижив.
  • вижили зможуть відкрити люк ключем після того, як він був закритий вбивцею.
  • відкриття ключем займає 2,5 секунди, прогрес не втрачається, якщо дія була перервана.
  • досягнення ” куди вони поділися?”було замінено на ” ключ до втечі”.

примітка розробників: зміна люка-замасковане ослаблення ключів, про який нас так багато просили, що не дозволить тим, хто вижив втекти з матчу сильно раніше. Це також спрямоване на зменшення кількості ситуацій, коли вижили сидять біля люка, чекаючи, поки їхня команда помре, щоб втекти.

мисливець

  • кількість одночасних капканів в руці і їх кількість на початок матчу збільшено до 2 (було 1).
  • забарвлення аур капканів змінена на білу, для спільності з іншими речами вбивць.
  • кількість з’являються капканів на карті тепер завжди дорівнює 6 (було випадкове значення від 4 до 6).
  • аддон – мисливські рукавички: бонус до швидкості установки збільшений до 30% (було 20%).
  • аддон-шматок воску: прибраний модифікатор ймовірності втекти. Додано ефект: збільшення часу на збігання і звільнення на 33%. Рідкість знижена до незвичайний (була рідкісний).
  • аддон-мисливська сумка: знижено число додаткових капканів до 1 (було 2). Рідкість підвищена до рідкісний (було незвичайний).
  • аддон-додаткова пружина: збільшено час знешкодження до 50% (було 43%).
  • аддон-кріпильні інструменти: прибраний модифікатор ймовірності втекти. Доданий ефект: збільшення часу на збігання і звільнення на 25%. Рідкість знижена до рідкісний (було дуже рідкісний)
  • перероблений аддон – масляниста пружина: при перевстановлення капкана на 5 секунд показується аура вижив, який її знешкоджував.
  • перероблений аддон-мисливський мішок: всі капкани несуться вами на початку матчу, а не з’являються на карті. Капкани не можна підібрати.
  • новий аддон-ведмежий жир: установка капкана проходить безшумно.
  • новий аддон-шкіряний колінний бандаж: капкани мисливця не спрацьовують на ньому самому. Капкан буде знешкоджений, якщо мисливець на нього настане.
  • новий аддон-кавові зерна: дає 5% ефекту “поспіх” на 5 сек. Після установки капкана.
  • новий аддон-подовжена щелепа: при втечі з капканів вижили отримують ефект глибока рана.
  • новий аддон-натяжна пружина: капкан скидається через 2 сек після того, як з нього втече вижив.
  • наступні аддони були видалені: потужна пружина, розтяжки для капканів, деревна фарба, інструменти для установки, заштопаний мішок.
  • новий звуковий ефект капкана при використанні аддона м’які щелепи

примітка розробників: мисливець – найдавніший вбивця dbd, і йому потрібно було висловити трохи любові, щоб підняти його на сучасний стандарт гри. Багато цих змін були зроблені, щоб поставити його в лінію з тим, як проявляють себе інші наші вбивці. Капкани були збалансовані, щоб відчуватися на постійному рівні під час ігор, а його аддони були перероблені, щоб дати більшу кількість опцій на вибір.

привид

  • бонус до швидкості при виході з невидимості знижений до 1 секунди (було 1,25 секунд).
  • аддон – “всевидючий” – кров: радіус читання аур знижений до 8 метрів (був 12 метрів).

примітка розробників: недавні посилення примари зробили його злегка надто сильним, так що ці зміни покликані підправити 2 найбільш очевидно занадто сильних елемента. Ми будемо продовжувати стежити за тим, як привид проявляє себе, і потенційно може зробити більше змін у майбутньому.

сільщина

  • аддон-мітки смерті: доданий ефект: знижує генерацію перегріву при заводці на 14%.
  • аддон-фатальні мітки: доданий ефект: знижує генерацію перегріву при заводці на 14%.
  • аддон-мамині помічниці: бонус до швидкості заведення після оглушення збільшений до 18% (було 12%).
  • аддон-калібрований карбюратор: бонус до швидкості заводки збільшений до 25% (було 20%).
  • перероблений аддон-солідол: збільшує швидкість заводки на 18% протягом 30 секунд після засліплення.
  • перероблений аддон-рукавички зі свинарника: під час перегріву збільшує швидкість дій поломки дощок, стін і генераторів на 20%. Під час перегріву знижує час оглушення дошками на 50%.

примітка розробників: аддони міток дуже популярні у гравців, але збільшений час зарядки означає, що з цими аддонами генерується більше тепла на повній заводці, ніж без них. Модифікатор зниження генерується тепла був доданий, щоб зробити кількість тепла за одну повну зарядку постійним. Ми також покращили деякі не найпопулярніші аддони, щоб зробити їх більш привабливими.

медсестра

  • аддон-порвана закладка: прибрана рядок про обмеження полем зору. Доданий ефект: збільшує час заряду стрибка на 50%.

примітка розробників: обмеження полем зору у порваної закладки було не найвеселішим для гри, так що ми замінили цей мінус іншим, який вважаємо більш очікуваним гравцями.

тінь

  • аддон-меморіальний квітка: рідкість знижена до звичайний (було незвичайний).
  • аддон – дамське дзеркало: прибраний штраф до швидкості.
  • аддон-надгробок джудіт: штраф до швидкості тепер застосовується тільки на iii рівні чистого зла.

примітка розробників: зміна рідкості біля меморіального квітки допомагає тіні встати в один ряд з іншими вбивцями в питанні розподілу рідкості аддонів. Додатково ми прибрали штрафи до швидкості, які заважали тим аддонам реалістично реалізовувати задуманий для них стиль гри. Наші співчуття гравцям, які використовували їх заради жарту.

відьма

  • аддон-вимоклий черевик: збільшено бонус до швидкості до 4,5% (було 2%)

примітка розробників: вимоклий черевик був найгіршим в дії аддоном відьми, так що ми посилили його, щоб зробити його більш життєздатним. Тепер він дозволить відьмі пересуватися зі звичайною швидкістю вбивць 4,6 м / с.

свиня

  • аддон-мішок з шестерінками: збільшено бонус до швидкості установки зворотних капканів до 50% (було 20%).
  • аддон-ящик з шестерінками: знижено штраф до огляду коробок пили до 33% (було 43%).
  • аддон – модифікований таймер: знижений модифікатор таймера смерті зворотного капкана до 20 секунд (було 30 секунд).
  • аддон-набір правил № 2: рідкість знижена до рідкісний (було дуже рідкісний).
  • аддон-лист аманди: прибрано зменшення кількості коробок пилки. Радіус читання аур збільшено до 16 метрів (було 12 метрів).
  • перероблений аддон-медкарта джона: збільшує швидкість при пересуванні пригнувшись на 6%.
  • перероблений аддон – колючий дріт: якщо вижив здоровий, то пропущена перевірка реакції при обшуку коробки пилки буде його поранити.
  • перероблений аддон-робоча мастило: збільшує швидкість заряду атаки із засідки на 50%. Знижує час відкату після невдалої атаки із засідки на 25%. Рідкість збільшена до незвичайний (була звичайний).
  • перероблений аддон-заповіт: збільшує швидкість руху в атаці із засідки на 6%. Збільшує час заряду атаки із засідки на 66%.
  • перероблений аддон-леза-пастки: якщо вижив поранений, то пропущена перевірка реакції при обшуку коробки пилки накладе на вижив статус глибокої рани.
  • перероблений аддон-докладний план пилки: збільшує доступну кількість зворотних капканів на 1. Збільшує таймер смерті зворотного капкана на 10 секунд. При кожному заведеному генераторі з усіх активних зворотних капканів знімається 10 секунд таймера.
  • перероблений аддон-начерк пилки: збільшує кількість доступних зворотних капканів на 1. Якщо вижив з капканом лагодить генератор, аура цього генератора буде підсвічуватися вам.
  • перероблений аддон –Відеокасета: ті, що вижили починають матч з встановленими зворотними капканами. Рідкість збільшена до дуже рідкісний (було незвичайний).

примітка розробників: ми щасливі оголосити, що свиня нарешті отримала балансовий перегляд аддонів! ми замінили деяку кількість непопулярних або погано проявили себе аддонів, давши одним нові ефекти і збільшивши величину на інших, щоб зробити їх більш ефективними. З іншого боку модифікований таймер і ящик з шестернями іноді могли вити занадто сильними(особливо при використанні разом), так що їх величини були знижені. В кінцевому підсумку у нас повинен бути набір аддонів, який став в загальному сильніше, більш різноманітним і більш цікавим для гри.

дух

  • під час фазового переходу вижили, що знаходяться в радіусі 24 метрів до духу (не її тілу), будуть чути спрямовану аудіо підказку, яка буде набирати/знижувати гучність в залежності від близькості до духу.
  • аддон-ялівцевий бонсай: доданий ефект: збільшує тривалість пасивного мерехтіння на 50%.
  • перероблений аддон-висушений квітка вишні: ті, що вижили активують інстинкт вбивці, коли підходять ближче 4 м до духу під час фазового переходу. Сліди-тріщини більше не видно при використанні переслідування ямаоки.
  • перероблений аддон-сая вакідзасі: під час переслідування ямаокі натисніть кнопку активної здатності, щоб повернутися в оболонку і закінчити переслідування.
  • новий аддон-окуляри матері: ті, що вижили активують інстинкт вбивці, коли опиняються в радіусі 2 м від оболонки. Сліди-тріщини більше не видно при використанні переслідування ямаоки.
  • новий аддон-утіва: миттєво відновлює переслідування ямаокі при оглушення дошкою.
  • новий аддон-сенко ханабі: коли закінчується переслідування ямаокі, оболонка духу вибухає, а місця для стрибків в радіусі 4 м блокуються на 5 секунд.
  • новий аддон-фурін: всі вижили чують звук мерехтіння.
  • новий аддон-чашка кінцугі: миттєво відновлює переслідування ямаокі після ламання дошки або стіни.
  • наступні аддони були видалені: кривава шпилька, брудні увабакі, талісман кацуморі, браслет-чотки, батьківські окуляри.
  • нова музика радіуса терору.

примітка розробників: ігри розуму з фазовим переходом духу перетворилися на щось на зразок кобаяші мару. Додавання деяких аудіо підказок повинно дати шанс спостережливим вижив зрозуміти, що вона робить і відповідне відреагувати. Разом з цим ми замінили кілька її найбільш проблематичних/нудних аддонів новими, які повинні дати більше відповідних варіантів для різних потенційних стилів гри.

чума

  • якщо кнопка сили була відпущена рано, очищення від мерзоти продовжить заряджатися до мінімального значення замість скасування і входу в відкат здатності.
  • швидкість пересування під час відкату очищення від мерзоти збільшена з 2,3 м/с до 3,6 м/с.
  • базовий час зараженості об’єкта збільшено до 40 секунд (було 35 секунд).
  • взаємодія із зараженими об’єктами прискорює час зараження в 2 рази в порівнянні з впливом з незараженими.
  • час очищення у фонтані збільшено до 8 секунд (було 6 секунд).
  • аддон-пломба з пісковика: бонус до тривалості зараженості об’єктів підвищений до 20 секунд (було 5 секунд).
  • аддон-блювотне: збільшено бонус до ефективності очищення від мерзоти до 30% (було 25%).
  • аддон-гематитова пломба: бонус до тривалості зараженості об’єктів підвищений до 30 секунд (було 10 секунд).
  • аддон-заражене блювотне: знижений бонус до ефективності очищення від мерзоти до 40% (було 50%).
  • аддон-яблуко праху: прибраний модифікатор тривалості зараження об’єктів. Доданий ефект: збільшує кількість купіль відданості в матчі на 1.
  • аддон-масло для розтирань: знижений бонус до швидкості заряду очищення від мерзоти до 50% (було 100%).
  • аддон-амулет екзорцизму: збільшено бонус до тривалості очищення від скверни до 10 секунд (було 6 секунд).
  • аддон-амулет ревнителя: збільшено бонус до тривалості очищення від скверни до 20 секунд (було 8 секунд).
  • аддон-чорний фіміам: знижена тривалість розкриття аур вижили до 3 секунд (було 5 секунд).
  • аддон-райдужна друк: прибраний штраф до швидкості під час проведення очищення від мерзоти.
  • перероблений аддон-фрагмент молитовної скрижалі: очищення від скверни більше не діє на тих, хто вижив. Збільшена тривалість зараження об’єктів на 40 секунд. Збільшено зараження від заражених об’єктів на 100%. Збільшено заробляється кількість очок крові в категорії хитрість на 100%.
  • перероблений аддон-смолисті пахощі: аура тих, що вижили, очищаються в купелях, розкривається на 4 секунди.
  • перероблений аддон-амулет запобігання: знижує число купелів відданості в матчі на 2.
  • перероблений аддон-пахуча мазь: поглинання скверни в купелі відданості змушує всіх, хто вижив в межах радіусу терору чуми закричати і видати своє місце розташування.
  • перероблений аддон-зловісне блювотне: збільшує швидкість польоту блювоти на 10%.

примітка розробників: ці зміни покликані дати загальне посилення і поліпшити зручність управління при грі за чуму. Занадто часто траплялося так, що гравці намагалися швидко зробити очищення, але випадково відпускали кнопку на частку секунди раніше і ненавмисно опинялися в відкаті, тому ми змінили поведінку ранніх відпусток кнопки на заряд до мінімального бар’єрного значення замість відкату. Ми також посилили варіанти для фокусу на зараженні об’єктів під час матчу, які тепер посилюють накопичення інфекції швидше, ніж незаражені.

стрілок

  • стрілець тепер зобов’язаний чекати закінчення анімації входу в прицілювання, перш ніж вистрілити (0,4 секунди).
  • збільшена швидкість пересування під час прицілювання до 85% (було 75%).
  • стрілець тепер зобов’язаний чекати закінчення анімації виходу з прицілювання, перш ніж атакувати (0,6 секунди).
  • відкат після того, як вижив вирвався з хватки гарпуна, тепер дорівнює відкату після успішного удару.
  • радіус терору збільшено до 32 метрів (було 24 метри).
  • аддон – віскі “голд крик”: прибрано штраф до швидкості пересування.
  • аддон-значок шерифа: прибраний штраф до швидкості пересування.
  • аддон-райдужна монета: знижено вимогу до радіусу до 12 м (було 15 м).
  • аддон-плакат “у розшуку”: знижено бонус до швидкості пересування під час прицілювання до 2,5% (було 10%).
  • аддон-зубодробилка: знижений бонус до швидкості пересування під час прицілювання до 1% (було 5%).
  • перероблений аддон-хелширське клеймо: коли вижив насаджений на гарпун, на вас діє непомітність. Ефект залишається протягом 10 секунд після того, як вижив більше не насаджений на гарпун.

примітка розробників: ми були не раді тому, як легко виявилося гравцям моментально вицілювати і підстрілювати тих, хто вижив, особливо враховуючи те, як мало вижили можуть цьому протиставити. Щоб впоратися з цим, стрілець отримав мінімальний час зведення прицілу і виходу з нього, перш ніж мати можливість вистрілити/атакувати звичайним чином. Ми також зробили відкат при вириванні вижив з гарпуна таким же за тривалістю, як і після успішного удару, давши тим самим вибір гравцям порвати цепт раніше в обмін на втрату шкоди/глибокої рани. Плакат “у розшуку” і зубодробилка повинні враховувати його нову швидкість в прицілюванні: при їх використанні разом стрілок рухається зі швидкістю приблизно 3,9 м / с, що дуже близько до швидкості вижив в 4,0 м / с.

гоустфейс

  • час відновлення нічного савана знижено до 24 секунд (було 30 секунд).
  • аддон-сірникову коробку з “судака”: знижено модифікатор швидкості відновлення нічного савана до 2 секунд (було 4 секунди).
  • аддон-адресна книга олсена: знижений модифікатор швидкості відновлення нічного савана до3 секунд (було 6 секунд).
  • аддон-погризена ручка: знижений модифікатор швидкості відновлення нічного савана до 4 секунд (було 8 секунд).

Примітка розробників: відгуки гравців про аддонах гоустфейса були дуже однозначними: зменшений час відновлення переважувало всі інші опції. У світлі цього ми вклали приблизно половину дії цих аддонів в базову здатність, щоб дати гравцям можливість більш широкого вибору.

мор

  • аддон-флакон з адреналіном: збільшено бонус до швидкості відновлення токенів прискорення до 1 секунди (було 0,75 секунди). Додано ефект: збільшує швидкість в прискоренні до 10%.
  • аддон-камінь призову: збільшено радіус блокування дощок до 16 м (було 12 м). Збільшена тривалість блокування дощок до 15 секунд (було 6 секунд).

примітка розробників: аддон флакон з адреналіномПовинен був дати альтернативний стиль гри» бігу куди бачу ” для гравців, які люблять новизну. Хоч і сумнівно, що цей стиль сильніше звичайного стилю гри за мора, збільшена швидкість пересування і заповнення токенов повинно зробити цей стиль більш життєздатним. Додатково, значення каменю призову були збільшені, щоб краще відображати навик, який він віддзеркалить (псування: благовоління крові).

вони

  • аддон-скальп з пучком волосся: знижено скорочення активації ривка демона до 0,5 секунд (було 1 секунда).

примітка розробників: тут все просто, цей аддон проявляв себе ну занадто добре у використанні, так що йому потрібна була калібрування, щоб поставити його врівень з іншими.

трюкач

  • аддон-автограф чіуна: знижено необхідне скорочення кількості ножів до 1 (було 2).

примітка розробників: існувала помилка, яка призводила до того, що автограф чіуна і шипучка біс прикрас знижували необхідну кількість ножів до 2, так що ми знизили силу менш рідкісного аддона.

навички вижили

Наступні навички стали загальними, і їх назви змінилися:

  • нянька тепер хранитель
  • товариство тепер спорідненість
  • друге дихання тепер відродження
  • краще разом тепер володіння обстановкою
  • фіксація тепер самопізнання
  • внутрішня сила тепер внутрішнє зцілення

Баланс навичок:

  • безсоння : бонус відновлення збільшено до 20/25/30% (було 10/15/20%). До списку модифікованих навиком ефектів додані ослаблення, вразливість і забудькуватість
  • хранитель (раніше нянька) : додано ефект поспіх на 7% врятованим вижив. Прибрано розкриття вашої аури вбивці. Розкриття аури вбивці вам збільшено до 8 секунд (було 4 секунди)
  • заради людей : знижена тривалість ефекту ослаблення до 80/70/60 секунд (було 110/10/90 секунд)
  • унікальна можливість : збільшено радіус дії до 24/28/32 м (був 20 м). Прибраний відкат після стрибка / скидання дощок
  • прихований союз : вимоги до лагодження генератора знижені до 55/50/45 секунд (було 80/70/60 секунд)
  • будуємо на століття – перероблений: знаходження в шафі з використаним предметом протягом 14/13/12 секунд заповнить йому 99% зарядів. Кожне використання будуємо на століття буде знижувати число заповнюються зарядів на 33%. Додано аудіо ефект для моменту, коли заряди предмета заповнені
  • будь-якими засобами : доданий ефект – ви можете бачити аури скинутих дощок
  • без жалю : зниження чутності стогонів болю підвищено до 25/50/75% (було 0/25/50%). Додано ефект: швидкість відновлення збільшена на 15/20/25%

примітка розробників: всі навички вище були рідко використовуваними, з низьким рівнем успіху або обидва відразу. Всі вони отримали посилення, щоб зробити їх більш привабливими та ефективними.

навички вбивць

Наступні навички стали загальними, а їх назви змінилися:

  • викид тепер розряд
  • руйнівник розуму тепер наводить жах
  • жорстока ізоляція тепер клаустрофобія

Баланс навичок:

  • псування: кара : умова для забудькуватості змінено на взаємодію з будь-яким типом тотемів (було просто очищення порожнього тотема). Збільшено час підсвічування аур до 15 секунд (було 10 секунд).
  • псування: благовоління крові : ефект блокування дощок тепер діє від втрати вижили стадії здоров’я (було базові атаки). Радіус блокування дощок збільшено до 32 метрів (було 16 метрів). Блокування палет тепер відбувається біля втратив стадію здоров’я вижив. Прибраний відкат.
  • псування: третя друк : ефект сліпота тепер діє від основних і особливих атак (раніше тільки основних атак).
  • псування: мисливський азарт : штраф вижили тепер поширюється на дії і очищення, і благословення (було тільки очищення). Штраф збільшено до 8/9/10% за токен (було 4/5/6%). Максимальний штраф збільшено до 40/45/50% (було 30%). Гучне звукове сповіщення було прибрано.
  • наводить жах (раніше руйнівник розуму) : тепер накладає на тих, хто вижив втому і сліпоту (було тільки втома).

примітка розробників: псування: кара і псування: мисливський азарт були змінені, щоб брати до уваги нові тотеми дару. Решта навичок просто були досить непопулярними у гравців, так що деяке посилення було потрібно, щоб підвищити привабливість.