Американські автовиробники вже неодноразово використовували дипломатичні канали для впливу на постачальників мікросхем з тайваню, але влада острова дала зрозуміти, що в поточний момент «вузьким місцем» стали виробничі можливості малайзійських партнерів, тільки почали відновлюватися після літніх локдаунів.

Джерело зображення: tsmc

Агентству reuters вдалося взяти інтерв’ю у міністра торгівлі тайваню ван мей-хуа (wang mei-hua), яка пояснила, що острів не зможе вирішити проблему дефіциту напівпровідникових чіпів поодинці. “зараз вузьким місцем є південно-східна азія, особливо малайзія, оскільки місцеві підприємства були закриті протягом якогось часу”, – пояснила тайванський міністр.

Проблема посилена тим, що упаковкою і тестуванням автомобільних чіпів займаються підприємства на території малайзії, а не на тайвані, і острів даної галузі в ситуації, що склалася нічим допомогти не в змозі. Обсяги виробництва компонентів на території малайзії відновлюються з початку вересня, зараз вони досягли рівня в 80% від норми, але процес досить розтягнутий у часі.

Обробкою компонентів для stmicroelectronics і infineon займаються саме підприємства на території малайзії, наприклад, а серед клієнтів місцевих компаній числяться найбільші автовиробники на кшталт toyota і ford. На цю країну припадає до 13% ринку послуг з тестування та упаковки чіпів, а частка малайзії в торгових оборотах на ринку мікроелектроніки досягає 7 %.