Предметна фотозйомка — один з актуальних видів фотографії. Такі фотографії часто зустрічаються в інтернет-магазинах, рекламних макетах, на упаковці товарів, у поліграфії і instagram.
Якщо говорити про предметну рекламної фотозйомки, то головне максимально виграшно показати товар з кращого боку і завуалювати його недоліки. Створити «ідеалізований образ об’єкта» — картинку, глянувши на яку, у вас з’явиться непереборне бажання придбати продукт. Важливо знати, що предметна фотозйомка для магазину дуже відповідальна задача, в якій треба враховувати кожну деталь:
Перше, фон. Фон — це основа всього, так як без хорошого фону не вийде гарне фото. В кадрі буде відмінно виглядати дерев’яний стіл, біла поверхня і мармур. А що, якщо фотозйомка відбувається вдома і у вас тільки старий стіл, то тут пораджу використовувати ватман або фотофон.
Світло. Хороше освітлення запорука якісного фотознімка. Краще, щоб світ був природний, скажімо, вдень біля вікна, так як світло лампи дає нехороші тіні.
Композиція. Не варто забувати і про композиції. Якщо у вас відповідний фон і відмінне освітлення, то треба правильно скласти композицію. Я люблю ефект творчого хаосу, але є ще і відмінна ідея розставити предмети в кадрі геометрично рівне. Треба врахувати особливості продукту, який знімаєте. Наприклад, чашку краще поставити в центр, тому що в кадрі круглий верх чашки спотвориться. Деякі предмети можливо помістити в кадр не повністю: нехай вони будуть трохи визирати з кутів знімка.
Допоміжний реквізит. У фотозйомці можна і потрібно використовувати реквізит. Які реквізити: це журнали, листівки і конверти, ложечки, трубочки і невеликі дерев’яні предмети, серветки, кухонні рушники, квіти, рослини, різна їжа і багато іншого.