Концерн» алмаз-антей”, що випускає в росії системи повітряно-космічної оборони, займеться створенням мирних рішень для народного господарства. У розробці знаходяться два гібридних транспортних засоби, що використовують замість класичного пального водень і електроенергію.

Rbc.ru

Планується створити два варіанти платформи e-neva. Як повідомляє портал рбк, «перша-газовий автомобіль з електропередачею, який зможе проїхати на одній заправці більше 1 тис. Км. Друга-електрогазомобіль з 52-літровою газовою паливною системою і акумуляторною батареєю ємністю 70 квт·год, що забезпечить запас ходу в 810 км і можливість підзарядки від електромережі».

В обох випадках передбачається, що автомобіль буде здатний розганятися до 100 км/год за 8,5 секунди, в цілому платформа буде здатна розвивати швидкість до 180 км/ч.

«у нас вже є електромобіль, він їздить. Але ми пішли шляхом створення гібрида, де основний двигун – на газі. При цьому енергія, що виробляється під час руху, буде акумулюватися, і електрична тяга стане допоміжним джерелом енергії, запасу якого вистачить на певну кількість кілометрів. Без підзарядки гібрид зможе проїхати більше 500 км”, – повідомляє заступник генерального директора концерну олександр ведров.

Відомо, що раніше «алмаз-антей» вже представив чисто електричну платформу для створення транспортних засобів майже будь-якої категорії. За словами ведрова, в комбінації з газовим і електричним двигуном найімовірніше будуть створюватися тільки цивільні версії, оскільки військові зазвичай використовують більш традиційні рішення.

З 2016 року «алмаз-антей» працює над підвищенням частки цивільної продукції. Доручення президента росії передбачає її збільшення до 30 і більше відсотків до 2025 року, і 50 і більше відсотків — до 2030 року.

Відомо, що рішення на водні представив навесні і науково-дослідний автомобільний і автомоторний інститут — нами)-це модель преміум-класу aurus. Очікується, що серійний випуск автомобілів почнеться в 2024 році. При цьому розробники вважають, що» мотивацією ” для покупки подібних транспортних засобів може стати створення необхідної інфраструктури, включаючи заправні станції. Згідно урядової концепції з розвитку виробництва і використання електричного автомобільного транспорту, до 2030 року в росії має бути не менше тисячі водневих заправок.

На думку ряду російських експертів, можливості конкурувати в сегменті електротранспорту з провідними світовими виробниками у «алмаз-антея» немає, але «нішевий» гібридний проект має шанси на успіх.

«поки мова йде про дрібносерійний випуск (кілька тисяч автомобілів на рік), інвестиції можуть скласти кілька мільярдів рублів, а про розгортання масового виробництва (30-40 тисяч на рік і більше), швидше за все, в середньостроковій перспективі говорити рано», — прогнозує генеральний директор «infoline-аналітики» михайло бурмістров.