Китайський техногігант xiaomi оновив свої плани з випуску електромобілів. Після реєстрації у вересні компанії xiaomi automobile co., ltd., китайський виробник тепер заснував другу компанію з майже ідентичною назвою-xiaomi automobile technology co., ltd. На чолі з засновником концерну лей цзюнем (lei jun).

Джерело зображення: mi.com

Статутний капітал нової компанії склав близько $156,7 млн. У числі зареєстрованих сфер діяльності зазначено виробництво транспортних засобів на нових джерелах енергії( електромобілів), розвиток технологій та ін.

Офіційно xiaomi оголосила про намір випускати електромобілі в кінці березня поточного року. Компанія повідомляла про створення дочірнього підприємства без залучення капіталів сторонніх акціонерів. Інвестиції у виробництво електромобілів складуть близько $1,57 млрд, а протягом десяти років буде інвестовано близько $9,4 млрд.лей цзюнь стане генеральним директором відповідного бізнесу.

На весняній конференції він заявив, що компанія буде використовувати вже наявний в її розпорядженні арсенал для будівництва електромобілів. Вільні активи компанії сьогодні складають близько $17 млрд, в команді розробників числиться більше 10 000 чоловік. Більш того, бізнес входить в трійку провідних виробників смартфонів, в деяких регіонах на зразок росії займаючи і перше місце. Компанія сподівається використати ці переваги для будівництва екосистеми “розумних автомобілів”.

Джерело зображення: jonbonsilver / pixabay. Com

У жовтні xiaomi повідомила, що набрала в команду розробників електромобілів 453 людини. У галузі розраховують, що xiaomi почне масове виробництво машин в першій половині 2024 року. За наявними даними зараз техногігант веде переговори з evergrande group про продаж 65 % підрозділу, що займається випуском електромобілів. Джерела стверджують, що переговори знаходяться на ранній стадії і подробиці відсутні.

Так чи інакше, china evergrande, evergrande auto і evergrande property вже робили спільну заяву про те, що ведуть переговори з декількома інвесторами про продаж деяких активів. При цьому evergrande auto уточнювала, що компанії мають намір продати лише частину власності, а не всю групу. За даними на 30 червня evergrande automobile повідомила про чистий збиток у розмірі $0,74 млрд у першій половині року. У той же період 2020 року збиток склав $0,38 млрд.