Нерідко при роботі над документом в ворді виникає необхідність подання інформації в табличній формі. Зазвичай мова йде про числових даних або порівнянні декількох об’єктів за параметрами. Таблиця допомагає спростити і структурувати будь-яку об’ємну інформацію. З’ясуємо, як зробити таблицю в word різними способами.

Щоб створити таблицю в ворді, потрібно виконати наступні дії:

  1. клікнути мишею в потрібному місці.
  2. перейти у» вставка ” у верхній панелі інструментів.
  3. натиснути на блок»таблиця”.
  4. в відобразився віконці виділити необхідну кількість осередків, після чого натисніть ліву кнопку мишки.

Якщо користувач хоче вставити таблицю розміром 5х6, то це виглядає наступним чином:

Описаний спосіб вважається найшвидшим. Однак у нього є обмеження на число осередків: не більше 10 стовпців і 8 рядків.

При необхідності створення таблиці більшого розміру у «вставці» знову вибирається «таблиця». Потім потрібно клікнути на»вставити таблицю”. У діалоговому віконці вводиться число рядків і кількість стовпців.

Також можна уточнити параметри автопідбору ширини стовпців. Серед варіантів є:

  • постійна-ширина буде налаштовуватися в автоматичному режимі, тут же можна задати конкретне числове значення (в сантиметрах);
  • за вмістом-стовпці будуть збільшуватися в міру введення тексту (спочатку на екрані з’являться вузькі осередки, які розширюються, коли користувач вводить інформацію);
  • по ширині вікна-ширина відповідає розміру документа.

Ще одним способом, є малювання. Це зручно, якщо користувачеві потрібна довільна таблиця. Повторюємо описані вище дії:» вставка « – »таблиця”. Але на цей раз натискаємо»намалювати”. В результаті курсор поміняє вид зі стрілки на олівець.

Саме малювання відбувається так: спочатку створюються кордону, потім промальовуються осередки, тобто стовпці і рядки. Будь-які зайві лінії можна видалити, якщо скористатися інструментом «ластик». Так, з легкістю вийде створити приблизно таку табличку:

Редагування створеної таблиці

Ворд дозволяє відредагувати і прикрасити табличку після створення. Для цього потрібно виділити її і перейти у верхній панелі інструментів на вкладку «конструктор» або «макет». Розглянемо їх докладніше.

Вкладка “конструктор” містить інструменти для зміни стилю, заливки, меж, стовпців і рядків. Завдяки колекції стилів можна вибрати відповідне форматування, колірну гамму. Для цього в розділі «стилі» виберіть вподобані варіант. Зрозуміло, будь-який з них дозволяється доопрацювати, змінивши межі, колір заливки, а також додавши рядок підсумків або заголовка.

Завдяки вкладці “макет” можна задати висоту і ширину стовпця, змінити напрямок тексту, додати певний вид вирівнювання до нього або вставити формулу, відсортувати дані, розставивши їх в алфавітному порядку.

Експрес-таблиці (готові варіанти)

З метою економії часу можна скористатися готовими варіантами. Для цього потрібно перейти:» вкладка « – » таблиця « – »експрес-таблиці”. Далі слід вибрати зі списку вподобану модель. Зрозуміло, всі дані, представлені в ній, можуть бути замінені своїми.

Користувач може і самостійно поповнювати перелік експрес-варіантів. Якщо їм часто використовується будь-яке форматування, слід зберегти його копію в колекцію. Робиться це, щоб не витрачати час в майбутньому. Для додавання потрібно:

  1. виділити необхідну таблицю.
  2. заповнити поля діалогового вікна. Туди вводиться унікальне ім’я і опис. Інші параметри можна залишити такими, які є.

Експрес-таблиці досить зручні, проте найкраще вставляти їх в не надто вимогливі, стандартизовані документи.

Таблиця може знадобитися користувачеві для абсолютно різних цілей: зручного представлення числових або об’ємних даних, оформлення змісту документа та ін ворд дозволяє створити її легко і швидко, надаючи велику кількість інструментів.